نور نبوی، کانونی با جهادگران فعال/ خواهران و برادرانی که فکرشان خدمت به مردم است

وقتی کرونا دوباره اوج می گیرد، فعالان مسجد حضرت سید الشهدا(ع) روستای خوی همانند یک سد استوار برای مقابله با این ویروس آستین های خود را بالا زدند تا کرونا را از عرش به فرش بیاورند.

خبرگزاری شبستانچهارمحال و بختیاری: وقتی کرونا وارد استان شد جوانان کانون های فرهنگی هنری مساجد به یکباره و به صورت خود جوش برای نبرد وارد میدان شدند تا برای مقابله با کرونا از هر ترفندی استفاده کنند.

 

به راستی چرا جوانان کانون های فرهنگی هنری مساجد در هر اتفاقی از جامعه نفر جزء نفرت اول برای خدمت رسانی هستند؟ جواب این سوال می تواند این باشد که این جوانان ساخته دست مسجد هستند و مسجدی تربیت شده اند.

 

وقتی صحبت از کمک به همنوع در میان باشد فعالان کانون های های مساجد بدون دعوت و به عنوان اولین گروه فعال حضور خود را اعلام می کنند تا جایی که مردم نیز با حضور فعال بچه های مسجد هیچ دغدغه ای ندارند.

 

به گفته امام خمینی (ره) «مسجد سنگر است» و همه برنامه ها و اقدامات جهادی نیز از مسجد شروع می شود و مردم مسجد را به عنوان مکانی امن برای حضور جوانان خود می دانند، جوانانی که بعد از حضور در مسجد، مسجدی تربیت می شوند و برای خدمت به مردم و کشور آماده می شوند.

 

جوانان مسجدی این روزها با حضور در صحنه موجی از نگرانی های مردم را برطرف کرده اند و با تلاش های شبانه روزی و خستگی ناپذیر نشان دادند که همچون رزمندگان هشت سال دفاع مقدس تا پای جان در میدان نبرد می مانند.

 

تولید 8 هزار ماسک بهداشتی توسط کانون نور نبوی روستای خوی برای توزیع بین نیازمندان

 

«ابراهیم حبیبی خویی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: بعد از آغاز موج دوم کرونا در استان فعالان کانون نور نبوی روستای خوی وارد میدان شدند تا با تولید ماسک های بهداشتی بخشی از نیاز مردم را فراهم کنند.

 

مسئول کانون نور نبوی مسجد سید الشهدا (ع) روستای خوی بابیان اینکه کار تولید ماسک از یک هفته پیش دوباره از سر گرفته شده است گفت: روزانه بیش از هزار ماسک توسط فعالان کانون نور نبوی تهیه و بین نیازمندان توزیع شده است.

 

 

 

 

 

 

کد خبر 951430

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha