سامانه پروفایل اقتصادی مؤدیان مالیاتی راه اندازی می‌شود

کوماسی گفت: به منظور تسهیل رسیدگی به پرونده ها، سامانه پروفایل اقتصادی با قابلیت نمایش همه اطلاعات مؤدیان مالیاتی به صورت منسجم شامل اطلاعات هویتی، اقتصادی، خرید و فروش، صادرات و واردت، اموال و املاک و تراکنش های بانکی به زودی راه اندازی می شود.

«حسن کوماسی»، در گفتگو با خبرنگار شبستان در ارومیه، با بیان اینکه سازمان امور مالیاتی به سرعت در حال تجهیز به سامانه های برخط فعالیت‌ها است، گفت: سلامت اداری، ساده شدن فرآیندهای رسیدگی و افزایش عدالت به پرونده های مؤدیان با راه اندازی سامانه پروفایل مؤدیان تقویت می شود.

مدیرکل امور مالیاتی آذربایجان‌غربی با اعلام اینکه رسیدگی به تراکنش های بانکی مشکوک در مرکز استان متمرکز بود، ادامه داد: تمرکززدایی از فعالیت های رسیدگی به این پرونده ها، موجب ساده تر شدن امور برای مؤدیان و همکاران امور مالیاتی می شود.

کوماسی تصریح کرد:  بالا رفتن کیفیت و کمیت رسیدگی به پرونده های تراکنش‌های مشکوک بانکی از الزامات این سامانه است.

وی اظهار کرد: تعدادی از پرونده های تراکنش های بانکی مشکوک در مرحله رسیدگی و وصول مالیات و تعدادی در حال بررسی و طی مراحل قانونی برای رسیدگی هستند.

این مقام مسئول با بیان اینکه تمام تلاش ما برای تأمین درآمدهای دولت از محل مالیات است، گفت: مجموعه دستگاه های اجرایی برای رسیدن به این هدف یاریگر مجموعه امور مالیاتی هستند.

 

کد خبر 951447

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha