جشنواره بین‌المللی شعر رضوی به زبان ترکی  غیر حضوری برگزار می شود

بحرعلی محمودی گفت: امسال به دلیل پیش گیری از شیوع ویروس کرونا جشنواره بین‌المللی شعر رضوی به زبان ترکی به صورت غیر حضوری برگزار می شود.

«بحرعلی محمودی» در گفتگو با خبرنگار شبستان گفت: جشنواره بین‌المللی شعر رضوی به زبان ترکی که امسال پانزدهمین دوره برگزاری آن است، به علت پیش گیری از شیوع ویروس کرونا و اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی به صورت غیر حضوری برگزار می شود.

 

 رییس گروه قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌غربی افزود: امسال تمامی آثار از طریق ایمیل و شبکه های اجتماعی دریافت می شود.

 

وی با بیان اینکه باید از طرق اجرای صحیح طرح فاصله گذاری اجتماعی زمینه های شکست کرونا را فراهم آوریم گفت: در این شرایط حساس نیز نباید از انجام کار های فرهنگی غافل باشیم و با تصمیم گری های شایسته  برنامه های فرهنگی را به بهترین شکل ممکن برگزار کنیم.

 

محمودی اضافه کرد: نتایج جشنواره نیز پس از اعلام نتیجه توسط داوران از طریق مبادی رسمی اعلام خواهد شد.

 

وی با اشاره به برگزاری اختتامیه جشنواره در سه ماهه آخر سال، تصریح کرد: لوح تقدیر و تندیس برگزیدگان نیز به آدرس شخصی خودشان ارسال می شود.

 

این مسئول خاطرنشان کرد: آثار ارزشمند و قابل چاپ نیز در قالب کتابی با عنوان «گونش ضیافتی» به چاپ رسیده و به نفرات برگزیده ارسال می شود.

کد خبر 951468

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha