طرح جهادی خدمات فنی و مهندسی در خراسان جنوبی اجرا می شود

خوشایند از اجرای طرح جهادی خدمات فنی و مهندسی در مناطق روستایی و عشایری با همکاری سازمان بسیج سازندگی استان خراسان جنوبی در سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «حسین خوشایند» پیش ازظهر امروز (۳۱ تیر) در  نشست خبری امضای تفاهم نامه سازمان بسیج سازندگی با  اداره کل فنی و حرفه ای خراسان جنوبی اظهار کرد: سال گذشته در راستای فرمایشات رهبر معظم انقلاب مبنی بر تقویت فرهنگ جهادی و خدمت رسانی، طرح جهادی خدمات فنی و مهندسی با همکاری سازمان بسیج سازندگی استان در مناطق محروم روستایی و عشایری ارائه شد.

 

مدیرکل فنی و حرفه ای خراسان جنوبی با بیان اینکه این طرح جهادی در 9 شهرستان و روستاهای محروم استان خراسان جنوبی اجرا شد، افزود: خدمات فنی و حرفه‌ای با مشارکت ۱۲۰ نفر از همکاران به یک هزار و ۴۹۲ روستایی در مناطق محروم ارائه شد.

 

وی از اجرای طرح جهادی خدمات فنی و مهندسی با همکاری سازمان بسیج سازندگی استان در سال جاری خبر داد و عنوان کرد: امسال این طرح جهادی را با رعایت پروتکل های بهداشتی در مناطق مختلف استان گسترش خواهیم داد.

 

خوشایند با بیان اینکه اشتغال مهمترین دغدغه جوانان و خانواده ها دانست و تاکید کرد: در بحث توانمندسازی مهارتی نیروهایی که بسیج سازندگی استان شناسایی کند آمادگی ارائه آموزش و تربیت مربی داریم.

 

مدیرکل فنی و حرفه ای خراسان جنوبی با اشاره به اینکه در بخش دولتی ۱۹ مرکز آموزشی با ۱۲۰ کارگاه آموزشی در استان فعال است، گفت: در این کارگاه ها ۵۵۰ حرفه آموزشی، قابلیت آموزش در سه خوشه خدمات، صنعت و کشاورزی را دارند.

 

 

کد خبر 951530

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha