کلاهبرداری ۱۲میلیاردی خودرو با ترفند درج آگهی در سایت ثبت نام جعلي

سردار جعفری از دستگیری کلاهبردار حرفه ای که با درج آگهی در سایت ثبت نام جعلي خودرو، مبلغ ۱۲ میلیارد ریال از ۲۵ نفر مالباخته کلاهبرداری کرده بود، در استان هرمزگان خبرداد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرعباس، سردار « غلامرضا جعفری » در جمع خبرنگاران اظهار کرد: كارآگاهان اداره جعل و کلاهبرداری پليس آگاهي استان با بهره گیری از شیوه های پلیسی و استفاده از تجارب ارزنده خود یک باند کلاهبردار که در پوشش یک شركت با درج آگهی در سایت ثبت نام جعلي خودرو با گرفتن وجه از مشتریان كلاهبرداري می کردند ، شناسایی و پیگیری موضوع را دردستور کار قراردادند. 

 

وي افزود: در بررسی های اولیه محرز شد متهم با اعمال فريبكارانه با درج آگهي در یکی از سایت های فروش به بهانه ثبت نام خودرو تحت عنوان شركت، طي قرارداد فروش خودرو بالغ بر 12 میلیارد ریال وجه نقد از مشتريان (مالباختگان) کلاهبرداری کرده است.

 

فرمانده انتظامی استان هرمزگان با اشاره به اینکه تا کنون 25 شاکی و مالباخته در این خصوص شناسایی شده است ، تصریح كرد: با انجام اقدامات پلیسی این کلاهبردار حرفه ای در شهرستان بندرعباس شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شد که در بازجویی های فنی صورت گرفته به ارتکاب جرم كلاهبرداري از شهروندان اعتراف کرد.

 

سردار جعفری با تأکید بر اینکه با توجه به شیوه و شگرد این متهم احتمال کلاهبرداری های دیگری نیز از نامبرده متصور است، از شهروندان خواست در صورتی که با این ترفند مورد کلاهبرداری قرار گرفته اند به پلیس آگاهی استان هرمزگان مراجعه کنند.

 

وی در پايان خاطرنشان کرد: پليس با به‌کارگيري تمام توان عملياتي و انتظامي خود در تامين نظم و امنيت شهروندان تلاش مي‌کند و لازم است شهروندان نيز ضمن رعايت نکات ايمني و امنيتي در پيشگيري از جرائم، هرگونه موارد مشکوک را از طريق تلفن 110 به پليس اطلاع دهند.

 

 

 

کد خبر 951607

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha