خیابان بهادر و شریعتی جنوبی مسدود می‌شود

کناری زاده با بیان اینکه سي و يكم تیر ماه آخرين روز فعاليت بنكداران در مركز شهر بندرعباس است گفت: با ابطال کد فعالیت ابنارهای بنکداران در مرکز شهر، خیابان بهادر و شریعتی جنوبی مسدود می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرعباس، « عزیزاله کناری زاده » در بازدید از مجتمع بنکداران بندرعباس اظهار کرد: طبق اطلاعرسانی هاس صورت پذیرفته از دو هفته قبل تخليه كالا بنکداری در شهر بندرعباس ممنوع اعلام شده و از ورود کامیون در این حوزه جلوگیری به عمل آمده است.

 

وی در ادامه افزود: جلوگيري از فعاليت تمام واحدهاي صنفي فعال در حوزه عمده فروش در پوشش خرده فروشي با جديت هر چه تمامتر و البته با همكاري شبکه بهداشت و تعزيرات حکومتی دنبال می گردد.

 

کناری زاده تصریح کرد: سازمان صنعت، معدن و تجارت استان نیز بايستي كد انبارهاي عمده‌فروشي در سطح شهر بندرعباس را باطل نموده و فعالان صنفی توجه داشته باشند که با انبارهاي غير مجاز در سطح شهر برابر قانون مبارزه با قاچاق برخورد مي‌شود.

 

فرماندار بندرعباس خاطر نشان کرد: صدور پروانه كسب براي فعالان صنفي مستقر در مجتمع بنكداران با سرعت پيگيري و انجام شود و تمامي پروانه‌هايي كه فعاليت عمده فروشي انها در سطح شهر محرز شود نیز توسط اتاق اصناف ابطال گردد.

 

وی ادامه داد: شهرداري بايستي خيابان‌هاي شريعتي جنوبي و بهادر را با نيوجرسي با هدف جلوگری از ورود خودرو به این خیابان‌ها مسدود سازد و به صورت عملی این معابر به پیاده راه تبدیل شود.

 

کناری در ادامه با بیان اینکه، شبکه بهداشت و تعزيرات از يكم مردادماه اجازه دارند طبق مصوبه تمامي انبارهاي عمده فروشی سطح شهر را تعطيل نمايند، افزود: همه دستگاه‌ها بايستي براي اجرايي شدن طرح جابجايي بنكداران به محل جديد پاي‌ كار باشند.

 

وی در بخش پایانی سخنان خود با بيان اينكه مديريت بازار در بحث نظارت بر توزيع كالا در سطح بازار توسط اتحاديه هاي مربوطه و اتاق اصناف انجام شود، اضافه کرد: مباحث مد نظر در بهره برداري از مجتمع بنكداران در بحث رفع نواقص روشنايي، مخابرات، و ترافيكي برطرف شود.

 

 

 

 

 

کد خبر 951611

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha