گزارش سردار اشتری از آخرین اقدامات نیروی انتظامی در کمیسیون امنیت ملی

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به حضور سردار اشتری فرمانده نیروی انتظامی در جلسه امروز این کمیسیون گفت: سردار اشتری در این جلسه تاکید کرد که رویکرد پلیس هوشمند در نیروی انتظامی در دستور کار قرار گرفته است.

«ابوالفضل عمویی» در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان با اشاره به جلسه صبح امروز کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با حضور سردار اشتری فرمانده نیروی انتظامی گفت: در این جلسه سردار اشتری گزارشی از آخرین اقدامات نیروی انتظامی ارایه کردند و تاکید شد که رویکرد پلیس هوشمند در نیروی انتظامی در دستور کار قرار گرفته است.

 

 

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: همچنین سردار اشتری با تاکید بر الزامات تقویت اقتدار پلیس گفت که علیرغم برخی کمبودها در نیروی انتظامی نیروهای پلیس با انگیزه انقلابی وظایف محوله را با تلاش مضاعف دنبال می کنند.

 

وی با اشاره به توضیحات فرمانده پلیس اطلاعات و پلیس امنیت با پلیس فتای نیروی انتظامی نیز در این جلسه گفت: در این توضیحات در رابطه با تهدیدهایی که وجود دارد و همچنین اقدامات صورت گرفته در حوزه کاری توضیحاتی ارایه شد که طبق این توضیحات یکی از چالش های عمومی در فضای کشور افزایش جرایم سایبری به دلیل رها بودن مدیریت فضای مجازی در کشور است. یک نمونه شناخته شده از این موارد فیشینگ است که سعی می شود با الزامی شدن رمز دوم کارت های بانکی روند رو به رشد آن را کنترل کنند.

 

عمویی خاطرنشان کرد: مسئولان نیروی انتظامی همچنین بر ساماندهی وضعیت اتباع خارجی در کشور تاکید کردند و اعضای کمیسیون امنیت نیز بعد از ارایه نظرات شان ضمن حمایت از جایگاه و اقتدار پلیس تاکید کردند که در جهت رفع مشکلات نیروی انتظامی به ویژه در حوزه اعتبارات همکاری های لازم را صورت خواهند داد./

 

 

کد خبر 951621

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha