خدمت به خانواده های معزز شهدا افتخار و توفیق الهی است

تولیده با بیان اینکه دیدار با خانواده های معظم شهدا، توفیقی الهی است، گفت: روحیه مقاومت و ایستادگی خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران سرمایه اجتماعی بسیار بزرگی در سطح جامعه است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام، ظهر امروز(۳۱ تیر) در آیین برگزاری سه شنبه های تکریم در منزل شهید« نورمحمد بابایی» اظهار کرد: خانواده های معظم شهدا و ایثارگران، قشری ارزشمند برای مردم، نظام و انقلاب اسلامی هستند.

 

وی با بیان اینکه خدمت به خانواده های معظم شهدا، برای همه مسئولان افتخاری بزرگ و توفیقی الهی است، افزود: طرح ملی سه شنبه های تکریم، برنامه ای ارزشمند به همت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد است که با همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران در سراسر کشور برگزار می شود.

 

تولیده با بیان اینکه ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان نیز برنامه ریزی و هماهنگی های لازم را برای برگزاری این آئین به خوبی انجام داده اند، ابراز کرد: دیدار با خانواده های معظم شهدا، توفیقی الهی است که شامل حال ما می شود که در محضر خانواده های معظم شهدا حاضر می شویم و جای خوشحالی، مباهات و افتخار  همه ماست.

 

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام با بیان اینکه روحیه مقاومت و ایستادگی خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران سرمایه اجتماعی بسیار بزرگی در سطح جامعه است، افزود: ادامه دادن راه شهدا توفیقی است که از سوی خداوند متعال به بندگان عطا می‌شود و ما باید با بهره گیری از سیره و منش شهدای عزیز، راه و مسیر آنان را ادامه دهیم.

 

وی بیان کرد: هدف از  طرح ملی سه شنبه های تکریم، دیدار با خانواده معظم شهدا، تجلیل و قدردانی از انسان هایی است که ایثار و جانفشانی در راه دفاع از کشور و نظام را به فرزندان خود آموختند و باید گفت که دیدار با خانواده های شهدا و ایثارگران، موجب برکت و توفیق در خدمت به مردم  می شود.

کد خبر 951656

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha