راه پیروزی در جنگ رسانه ای، مدیریت افکار عمومی است

مدیر اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مانه و سملقان گفت: راه پیروزی در جنگ رسانه ای، مدیریت افکار عمومی است که اصحاب رسانه باید به آن بپردازند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از مانه و سملقان؛ «حجت الاسلام مجید بداریه» روز چهارشنبه ( یکم مردادماه) در نشست خبری با اصحاب رسانه و فعالان فضای مجازی با بیان این که بیانیه گام دولت انقلاب نیاز به تبیین و ترویج هرچه بیشتر دارد، اظهارداشت: رسانه‌ها با استفاده از ظرفیتی که در اختیار دارند به تبیین این بیانیه در میان مردم بپردازند.

 

مدیر اداره تبلیغات اسلامی مانه و سملقان افزود: گام دوم انقلاب در یک کلام اعتماد به جوانان است و رسانه ها باید در حوزه تبلیغ و تبیین این موضوع ورود کنند.

 

وی با بیان اینکه سازمان تبلیغات اسلامی در این راستا اقدام به تشکیل گروه های اندیشه ورز از میان اقشار مختلف جامعه کرده است، گفت: تاکنون جلسات مختلفی با گروه های اندیشه ورز متشکل از نخبگان و فرهنگیان تشکیل شده و امروز نیز از اصحاب رسانه برای تشکیل گروه اندیشه ورز رسانه ها و فضای مجازی دعوت کرده ایم.

 

حجت الاسلام بداریه به نقش تبلیغات اسلامی در جنگ نرم دشمن اشاره کرد و گفت: این سازمان در راستای لبیک به بیانات رهبر معظم انقلاب هرجایی که نظام و انقلاب و رهبری نیاز داشته باشد ورود می کند و در جنگ نرم نیز معتقد به کار رسانه ای و تبلیغی هستیم.

 

مدیر اداره تبلیغات اسلامی مانه و سملقان گفت: رسانه‌ها با تولید محتوا می‌توانند نقش موثری در این خصوص ایفا کنند.

 

بداریه افزود: باید با رفع آسیب‌ها و چالش‌های موجود از ظرفیت‌های این حوزه در راستای تحقق اهداف نظام بهره گرفت، که این مهم نیازمند ارتقای سطح سواد و دانش فعالان این عرصه متناسب با نیازها و دانش روز است.

 

به گزارش شبستان رهبر حکیم انقلاب اسلامی با صدور «بیانیه گام دوم انقلاب» برای ادامه‌ این راه روشن، به تبیین دستاوردهای شگرف چهار دهه‌ گذشته پرداخته و توصیه‌هایی اساسی به‌منظور «جهاد بزرگ برای ساختن ایران اسلامی بزرگ» ارائه فرموده‌اند. بیانیه «گام دوم انقلاب» تجدید مطلعی است خطاب به ملت ایران و به‌ویژه جوانان که به‌مثابه منشوری برای «دومین مرحله‌ خودسازی، جامعه‌پردازی و تمدن‌سازی» خواهد بود و «فصل جدید زندگی جمهوری اسلامی» را رقم خواهد زد.

 

 

 

کد خبر 951793

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha