ارتقای سواد رسانه ای شرکت کنندگان مسابقات قرآنی دانش آموزی

هاشمی با اشاره به برگزاری مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزی به صورت مجازی گفت: برنامه ای ویژه برای ارتقای سواد رسانه ای شرکت کنندگان نیز داریم.

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری شبستان، «سید مجتبی هاشمی» در نشست خبری با اصحاب رسانه که در بستر شبکه شاد برگزار شد، گفت: بخش آوایی مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزی در سطح مدارس و مناطق برگزار شده است و مرحله کشوری به صورت مجازی برگزار می شود.

 

دبیر اجرایی آوایی مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزی افزود: ما باید پیوستگی برگزاری مسابقات قرآنی را حفظ کنیم تا مشکلی برای دانش آموزان پیش نیاید، از این رو تمام فعالیت ها با هماهنگی استان ها انجام می شود. همچنین توانستیم تمام اطلاعات دانش آموزان را در بستر فضای مجازی ثبت کنیم.

 

وی ادامه داد: تحویل آثار دانش آموزان به صورت منظم و دقیق در بستر فضای مجازی شاد اتفاق می افتد. از بیست تیر تا سی ام تیر ماه به مدت 10 روز آثار در بخش مقدماتی ارسال شد. از بیستم تا بیست و هشتم تیر ماه مشخصات شرکت کنندگان را ثبت کردیم و چهارم مرداد ماه آزمون کتبی حفظ را خواهیم داشت. امروز نیز این آزمون به صورت آزمایشی در بستر فضای مجازی انجام می گیرد.

 

هاشمی بیان کرد: فرآیند داوری از اول تا نهم مرداد ماه برنامه ریزی شده است که به مدت 9 روز انجام می گیرد و مرحله نهایی از بیستم تا بیست و چهارم مرداد ماه صورت می گیرد و بیست و ششم مرداد ماه نتایج به صورت زنده از رسانه ملی توسط داوران اعلام می شود.

 

دبیر اجرایی مسابقات قرآن، عترت و نماز در بخش آوایی شهرستان های تهران گفت: با توجه به اینکه این دوره از مسابقات به صورت مجازی برگزار می شود در این یک ماه برنامه ویژه ای برای ارتقای سواد رسانه ای دانش آموزان شرکت کننده نیز داریم.

کد خبر 951920

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha