آخرین مهلت تسلیم اظهارنامه مالیاتی اشخاص حقیقی ۳۱ مرداد است 

محمود رستمی پور گفت: امسال به دلیل شیوع کرونا مهلت تسلیم اظهارنامه مالیاتی ۲ ماه افزایش یافت و ۳۱ مرداد آخرین مهلت تسلیم اظهارنامه مالیاتی اشخاص حقیقی و ۳۱ شهریور نیز آخرین مهلت تسلیم اظهارنامه اشخاص حقوقی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، «محمود رستمی پور» گفت: سال ۳۱ خرداد آخرین مهلت تسلیم اظهارنامه مالیاتی اشخاص حقیقی و ۳۱ تیر آخرین مهلت اشخاص حقوقی بود اما امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا این فرصت ۲ ماه افزایش یافت و ۳۱ مرداد آخرین مهلت تسلیم اظهارنامه مالیاتی اشخاص حقیقی و ۳۱ شهریور نیز آخرین مهلت تسلیم اظهارنامه اشخاص حقوقی است.

مدیر امور مالیاتی جیرفت افزود: همچنین محدودیت های که قبلا در ارسال اظهارنامه از طریق سیستم های رایانه شخصی بود، برداشته شده است.

وی با اشاره به شرایط حال حاضر کشور و شیوع ویروس کرونا اظهار کرد: سازمان امورمالیاتی کشور برای جلوگیری از هرگونه تجمع اقدام به حذف محدودیت ارسال اظهارنامه از طریق سیستم های رایانه شخصی کرده است.

رستمی پور ابراز کرد: مودیان امسال می توانند از طریق رایانه های شخصی اقدام به تکمیل و ارسال اظهارنامه مالیاتی خود و وابستگان به هر تعداد که می خواهند، اقدام کنند.

مدیر امور مالیاتی جیرفت بیان کرد: اتحادیه ها، تشکل های صنفی و دفاتر خدمات الکترونیک نیز می توانند بدون محدودیت نسبت به ثبت و ارسال اظهارنامه الکترونیکی مبادرت کنند.

وی عنوان کرد: راهنمای نصب نرم افزار، تکمیل و ارسال اظهارنامه در سایت سازمان امورمالیاتی به آدرس tax.gov.ir موجود می باشد.

رستمی پور در خاتمه با اشاره به آمادگی این اداره برای راهنمایی مودیان و اتحادیه ها و تشکل های صنفی تاکید کرد: این اداره آمادگی لازم را دارد تا در صورت نیاز به نمایندگان کلیه اتحادیه ها و تشکل های صنفی آموزش های لازم ارائه کند.

کد خبر 951939

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha