دوستی با شهید از نتایج مهم طرح ملی «سه شنبه های تکریم» است

فلاح لاله زاری دوستي با شهيد را یکي از نتايج مهم ديدار با خانواده معظم شهدا و طرح ملي «سه شنبه هاي تکريم» عنوان کردوگفت: اگر روز و شب خود را با شهيد سپري کنيم تاثير بسزايي در زندگي روزانه ما خواهد داشت.

 به گزارش خبرنگارخبرگزاری شبستان از سمنان؛«فرشید فلاح لاله زاری» در دیدار با خانواده معظم شهید علی اصغر کلامی در قالب طرح ملی« سه شنبه های تکریم» در شهرستان سرخه با یادآوری ایثار و رشادت های شهیدان دوران پرافتخار دفاع مقدس، صلابت و اقتدار امروز ایران اسلامی را مدیون خون شهیدان دانست و یاد و خاطره شهدا را گرامی داشت.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان به اجرای طرح ملی «سه شنبه های تکریم»اشاره داشت واظهارکرد: اجرای دقیق رویداد ملی و بین المللی «روح مقاومت»که تاکید بر وصایای شهدا و تلاش بر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دارد می توان تولیدات خوبی را برای فضای مجازی تولید و ارائه کرد.

 

وی شهدا را ستارگان درخشان جامعه دانست وافزود: در بارگاه الهی جایگاه ویژه ای دارند و به اوج انسان کامل و عاقبت بخیری و نقطه مطلوب رسیده اند.

 

فلاح لاله زاری  تصریح کرد: دیدار با خانواده معظم شهدا در دستور کار اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان از ماه های گذشته آغاز شده که با شروع طرح ملی «سه شنبه های تکریم» انسجام بیشتری در برگزاری منظم این دیدار ها رقم خواهد خورد.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان دوستی با شهید را یکی از نتایج مهم دیدار با خانواده معظم شهدا و طرح ملی« سه شنبه های تکریم » برشمردوافزود: اگر روز و شب خود را با آن شهید سپری کنیم تاثیر بسزایی در زندگی روزانه ما خواهد داشت.

کد خبر 951952

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha