اعتبارات اشتغالزایی با اقدام به موقع جذب شوند

عبدالهی با اشاره به اهمیت برنامه ریزی برای ارتقای وضعیت اشتغال در استان، گفت: تسهیلات نقش مهمی در رفع معضل اشتغال ایفا می‌کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، «اسد عبداللهی» امروز(1 مرداد) درجلسه کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری استان، اظهار داشت: برنامه ریزی جدی در حوزه اشتغال استان ضروری است.

 

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان با تاکید بر ضرورت ارتقای وضعیت اشتغال استان، گفت: در این راستا لازم است مدیران در راستای جذب به موقع اعتبارات اشتغالزایی تلاش کنند.

 

وی خاطرنشان کرد: جذب به موقع تسهیلات اشتغالزایی نقش مهمی در رفع معضل اشتغال و تقویت تولید و اشتغال دارد.

 

عبدالهی اظهار داشت: مشکلات اقتصادی از مهمترین موضوعات کشور در شرایط کنونی است که کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری در زمینه رفع آن نقش مهمی ایفا می کند.

 

وی با تاکید بر لزوم پیگیری برای جذب به موقع اعتبارات اشتغالزایی افزود: با توجه به فرصت محدود جذب این اعتبارات، اعضای کارگروه نسبت به پیگیری موضوع اهتمام ویژه داشته باشند.

 

معاون استاندار لرستان تصریح کرد: واحد های معرفی شده، به تعهدات خود در خصوص اجرای پروژه و جذب نیروی کار عمل کنند .

 

عبدالهی گفت: دستگاه های اجرایی عضو کارگروه در رابطه با پرداخت تسهیلات اشتغال زا، زمینه اطلاع رسانی به موقع را با توجه به مدت زمان باقیمانده فراهم کنند .

 

وی با تشبیه شرایط کنونی به جنگ اقتصادی، خاطرنشان کرد: اعضای کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری استان نسبت به اجرای تعهدات و وظایف خود برای بهبود شرایط استان توجه ویژه داشته باشند .

 

گفتنی است، بررسی طرح تسهیلات اشتغال روستایی، ارائه گزارش عملکرد طرح های نیازمند تسهیلات و گزارش تسهیلات پرداخت شده به واحد‌های آسیب دیده از سیل، از موضوعات مطرح شده در جلسه امروز بود که به آنها پرداخته شد.

کد خبر 952068

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha