اجرای مسابقه مجازی عشق ناب 

حجت الاسلام جمشید خاوری گفت: به مناسبت گرامیداشت سالروز ازدواج فرخنده حضرت علی علیه السلام و حضرت زهرا (س)، کانون فرهنگی هنری شهید باکری اقدام به برگزاری جشن مجازی عشق ناب کرد.

حجت الاسلام «جمشید خاوری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، ضمن تبریک سالروز ازدواج حضرت علی علیه السلام و حضرت زهرا (س)، گفت: به مناسبت گرامیداشت سالروز ازدواج فرخنده حضرت علی علیه السلام و حضرت زهرا (س)، کانون فرهنگی هنری شهید باکری اقدام به برگزاری جشن مجازی عشق ناب کرد.

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید باکری رودبار جنوب افزود: این مسابقه در ۲ بخش خاطره نویسی و نقاشی با موضوع ازدواج و خانواده برگزار می شود و خواهران و برادران بالای ۱۵ سال می توانند در این مسابقه شرکت کنند.

وی بیان کرد: مسابقه مجازی عشق ناب از امروز آغاز شده و تا عید قربان ادامه دارد و علاقمندان به شرکت در این مسابقه می توانند آثار خود را در این بازه زمانی در گروه مجازی کانون ارسال کنند.

حجت الاسلام خاوری ابراز کرد: این مسابقه با هدف آشنایی قشر نوجوان و جوان با سبک زندگی و سیره حضرت علی علیه السلام و حضرت زهرا (س) برگزار می شود.

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید باکری رودبار جنوب اظهار کرد: علاوه بر این در راستای ترویج سبک زندگی علوی و فاطمی اقدام به تولید محتوا کرده و به همین منظور عکس نوشته ها و کلیپ هایی با همین مضمون تهیه کرده و در گروه مجازی به اشتراک گذاشته می شود.

وی اضافه کرد: همچنین با الگو برداری از طرح ملی راهکار برنامه منبر مجازی با اولویت پرداختن به زوایای زندگی مشترک حضرت علی علیه السلام و حضرت زهرا (س) تا عید قربان در دستور کار قرار دارد.

حجت الاسلام خاوری عنوان کرد: یکی دیگر از برنامه های تدارک دیده شده توزیع گوشت نذری در بین خانوارهای نیازمندان است و به همین منظور از امروز تا ۳ روز آینده، روزانه یک راس گوسفند نذری قربانی شده و گوشت های نذری پس از بسته بندی در بین خانوارهای نیازمند ۳ روستا توزیع می شود.

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید باکری رودبار جنوب با اشاره به این که اقدامات جهادی کانون فرهنگی هنری شهید باکری همچنان ادامه دارد، بیان کرد: علاوه بر این طرح توزیع کیسه آرد در بین خانوارهای نیازمند اجرا می شود و پیش از این نیز به مناسبت شهادت امام جواد علیه السلام ۸۰ کیسه آرد در بین خانوارهای نیازمند توزیع شده و اکنون نیز ۲۰ کیسه آرد توزیع می شود.

وی در خاتمه یادآور شد: از آنجایی که امسال به دلیل شیوع کرونا امکان برگزاری جشن سالروز ازدواج حضرت علی علیه السلام و حضرت زهرا (س) نیست بنابراین تصمیم گرفتیم با کمک به نیازمندان شادی این روز را با آنها سهیم شویم.

کد خبر 952084

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha