کشف ۴۶ تن مواد مخدر در مرزهای کشور

گودرزی از کشف بیش از ۴۶ تن مواد مخدر در چهار ماهه نخست امسال توسط مرزبانان کشور خبر داد و گفت: این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۷۸ درصد رشد داشته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «احمدعلی گودرزی» شامگاه امروز (چهارشنبه یکم مرداد) در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: مرزنشینان اعم از آبی و خشکی نقش به سزایی در تولید امنیت در کشور دارند و  با سران طوائف و مرز نشینان جلساتی برگزار می شود تا مرزهای با ثباتی داشته باشیم.

 

فرمانده مرزبانی ناجا  ادامه داد: از مرزهای استان گلستان هم در دریابانی و هم در هنگ مرزی بازدید داشتیم و  خوشبختانه در مرزهای گلستان امنیت و ثبات مطلوبی حکمفرما است و مردم به نقاط قرمز و زرد توجه دارند.

 

فرمانده مرزبانی ناجا بیان کرد: در چهار ماهه نخست سال بیش از 46 تن مواد مخدر توسط مرزبانان کشور کشف شده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 78 درصد رشد داشته است.

 

گودرزی به هوشمندسازی در مرزهای کشور خبر داد و گفت: در حال حاضر  قسمتی از مرزهای کشور هوشمند شده ولی مرزهای ما انسان محور است و نیاز است که از سیستم اپتیکی، رادارها، پهپاد و دوربین های حرارتی که می تواند مرز را پایش کنند استفاده کنیم.

 

گفتنی است؛ امروز با حضور فرمانده مرزبانی ناجا در استان گلستان ساختمان دریابانی مرزی بندرترکمن در مساحت یک هزار و 400 متر با اعتبار چهار میلیارد تومان به بهره برداری رسید.

 

همچنین سردار گودرزی از نوار مرزی و  پاسگاه های مرزی گلستان بازدید کرد و در یکی از پاسگاه های گلستان از تندیس سپهبد شهید قاسم سلیمانی رونمایی شد.

کد خبر 952217

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha