بیستمین دوره مسابقات قرآنی پدافندهوایی اصفهان برگزار می شود.

بیستمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم ویژه خانواده کارکنان منطقه پدافند هوایی مرکزی شهید نصر اصفهانی ۲۱ مردادماه برگزار می شود.

سرهنگ «مهراب عکاشه» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان با اشاره به برگزاری مسابقات قرآنی در سطح نیروی پدافند هوایی ویژه کارکنان وظیفه، پرسنل و خانواده ها اظهارداشت: بیستمین دوره مسابقات خانواده پرسنل پدافند هوایی در سطح منطقه ای و ملی برگزار می شود که مرحله منطقه ای آن مردادماه برگزار خواهد شد.

 

معاون هماهنگ کننده عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شهید نصر اصفهانی افزود: این مسابقات در رشته های حفظ،  قرائت، اذان و مفاهیم ویژه همسران فرزندان دانشجویان و خواهران شاغل منطقه پدافند هوایی مرکزی کشور ۲۱ مردادماه امسال برگزار خواهد شد.

 

وی با بیان اینکه نفرات برتر این مسابقات به مسابقات نیروی پدافند هوایی راه خواهند یافت افزود: برابر دستورالعمل ابلاغی از سوی سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران در خصوص نحوه برگزاری مسابقات در شرایط کرونایی، مسابقات سطح نیروی پدافند هوایی به صورت غیر حضوری برگزار می شود.

 

عکاشه اضافه کرد: شرکت کنندگان آثار خود را برای داوری در قالب فیلم از اجرای خود در هر یک از رشته ها به دبیرخانه اجرایی  ارسال و نتیجه آن در هر رشته اعلام می شود.

 

 وی با بیان اینکه در دوره قبل یکصد نفر در مسابقات قرآنی شرکت کردند، خاطرنشان کرد: ۴۰ نفر به مرحله ملی راه یافتند که ۱۵ نفر آن ها نیز به عنوان برترین قرآنی نیروی پدافند معرفی و در مسابقات ملی قرآنی ارتش شرکت کردند.

 

معاون هماهنگ کننده عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی مرکزی کشور یادآورشد: مسابقات ویژه کارکنان وظیفه در نیمه دوم سال اعلام می شود و امسال بر اساس دستورالعمل جدید ابلاغ خواهد بود که پس از تصمیم گیری، فراخوان آن اعلام خواهد شد.

 

وی وجود معنویت در بین نیروهای نظامی را وجه تمایز نیروهای مسلح در ایران با سایر کشورها بیان کرد و گفت: تقویت باورهای اسلامی در پیشرفت کار موثر و نتایج خوبی خواهد داشت که در این راستا عقیدتی سیاسی برنامه هایی را اجرا می کند.

کد خبر 952239

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha