عملیات عمرانی سد هشتجین تسریع یابد

نظری گفت: تقاضای تسریع در عملیات عمرانی سد هشتجین در دیدار اخیر با وزیر نیرو مورد بررسی قرار گرفت و قول مساعد در این خصوص اخذ شد.

«سید غنی نظری» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: طی هفته اخیر با اردکانیان وزیر نیرو دیداری در خصوص مشکلات شهرستان خلخال و کوثر در حوزه وزارت نیرو داشتند که برخی از مسائل با دستور مستقیم وزیر مرتفع شد.

 

نماینده مردم شهرستان های خلخال و کوثر تصریح کرد: تقاضای تسریع در عملیات عمرانی سد هشتجین در دیدار اخیر با وزیر نیرو مورد بررسی قرار گرفت و قول مساعد در این خصوص اخذ شد.

 

وی اظهار داشت: رفع فوری مشکل آب آشامیدنی روستاهای لرد، چالگرود و کزج و تامین آب شرب این روستاها نیز از دیگر موارد مطرح شده بود.

 

نظری افزود: تقاضای تجدید نظر در تخصیص آب سد کوثر و بازگشت به  76 میلیون متر مکعب قبلی، که متاسفانه به 49 میلیون متر مکعب کاهش یافته است نیز در این دیدار مطرح و بررسی شد.

 

نماینده مردم شهرستان های خلخال و کوثر ادامه داد: تقاضای ابطال مصوبه قبلی در خصوص انتقال آب قزل اوزن به خارج از محدوده خلخال و کوثر نیز بزودی بررسی و موضوع تعیین تکلیف خواهد شد.

 

نظری خاطر نشان کرد: اتمام عملیات عمرانی فاضلاب شهر خلخال و تسریع در آبرسانی به منطقه اسلام آباد خلخال و محلات همجوار نیز از دیگر موارد مطرح شده بود.

 

این مقام مسئول اعلام داشت: نهایی شدن مطالعات سد روستاهای مجره، نیاخرم، سنگ آباد، زرج آباد، و تعیین تکلیف وضعیت تخصیص آب این سدها نیز از مشکلات آب منطقه شهرستان خلخال است که با دستور وزیر به زودی رسیدگی خواهد شد.

کد خبر 952340

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha