مسابقه کتابخوانی «از کرامت تا ولایت» در خراسان جنوبی برگزار می شود

فروتنی از برگزاری مسابقه کتابخوانی «از کرامت تا ولایت» خبر داد و گفت: مهلت شرکت در این مسابقه تا ۱۰ مردادماه مصادف با عید سعید قربان است.

«محمدحسین فروتنی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند اظهار کرد: کانون فرهنگی هنری بیت العباس (علیه السلام) بیرجند با همکاری کانون کتاب و کتابخوانی آستان قدس رضوی در خراسان جنوبی مسابقه حفظ صلوات خاصه امام رضا علیه السلام را برای کودکان ۷ تا ۱۰ سال برگزار می کند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری بیت العباس(علیه السلام) بیرجند افزود: علاقه مندان می توانند فایل تصویری ضبط شده به همراه مشخصات فردی خود را به پیام رسان های تلگرام، ایتا یا واتساپ به شماره ۰۹۱۵۵۶۱۶۳۸۵ ارسال کنند.

 

وی از برگزاری مسابقه «بهترین درسی که از مادرم آموختم» در استان خبر داد و تصریح کرد: دختران ۱۰ تا ۱۴ سال بریا شرکت در این مسابقه باید عکس خوانا از نوشته به همراه مشخصات فردی شامل نام و نام خانوادگی، سن و شماره همراه خود را از طریق پیام رسان ها ارسال کنند.

 

فروتنی با بیان اینکه همچنین مسابقه کتابخوانی «از کرامت تا ولایت» در خراسان جنوبی برگزار می شود، ادامه داد: متقاضیان باید پاسخ صحیح را به همراه نام و نام خانوادگی، سن و نام کانون را به صورت یک عدد ۱۰ رقمی از چپ به راست به سامانه ۱۰۰۰۸۹۴۰۵۶۱ پیامک کنند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری بیت العباس(علیه السلام) بیرجند با اشاره به اینکه مهلت شرکت در مسابقه تا ۱۰ مردادماه مصادف با عید سعید قربان است، بیان کرد: قرعه کشی و اعلام نتایج ۱۸ مرداد مصادف با عید غدیر خم انجام خواهد شد.

 

وی در پایان گفت: برای این مسابقه کتاب ده قصه از امام رضا(ع) ویژه کودکان رده سنی ۷ تا ۱۱ سال، کتاب ماه غریب من ویژه نوجوانان رده سنی ۱۲ تا ۱۷ سال و کتاب امام رضا(ع) و زندگی ویژه جوانان رده سنی ۱۸ سال به بالا در نظر گرفته شده است.

کد خبر 952383

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha