ارتباط با جوانان، مطالبه مشترک امامین انقلاب از نمازجمعه است

بسطامی ارتباط با جوانان به ویژه جوانان مومن و انقلابی را مطالبه مشترک امامین انقلاب از نمازجمعه عنوان کرد.

«صدیقه بسطامی» به مناسبت پنجم مرداد سالروز اقامه نخستین نمازجمعه در تهران و همزمان در گرگان به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: ارتباط صمیمی با مردم، همدردی با نیازمندان و محرومین، ترویج اندیشه ها و ارزش های انقلاب، ارتباط با علما و روحانیون، ارتباط با نهادها و ارگان های علمی و فرهنگی و تاکید بر وحدت کلمه مطالبات امام (رحمه الله علیه) و رهبرمعظم انقلاب از نمازجمعه است.

 

مسئول واحد خواهران ستاد برگزاری نمازجمعه گرگان با تاکید بر نقش جوانان در هرچه باشکوه تر برگزار شدن نمازجمعه، افزود: لازمه حضور پرشور جوانان در نمازجمعه، ایجاد جاذبه برای آنهاست.

 

وی از جمله راهکارهایی که منجر به ایجاد جاذبه برای جوانان می شوند را تشکیل اتاق فکر، مناسب بودن محل برگزاری نمازجمعه و دسترسی آسان به آن، دانش خطیب جمعه نسبت به مسائل روز، انجام فعالیت های فرهنگی و برگزاری اردوهای تابستانه و حل اختلافات و رفع مشکلات مردم بیان کرد.

 

بسطامی در خصوص فعالیت های فرهنگی و اجتماعی که باید در نمازجمعه انجام شوند، گفت: مشاوره و همفکری در خصوص مسائل روز، تقویت سنت های دینی، پاسخ به نیازهای فکری، دینی و اجتماعی مردم و ایجاد وحدت کلمه و نمایش اتحاد و انسجام ملت های مسلمان از جمله اقداماتی هستند که باید در نمازجمعه انجام شوند.

 

 

کد خبر 952942

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha