استاندارد نماد اعتماد در زنجیره تولید تا خرید کالا است

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ایلام گفت: استاندارد نماد اعتماد در زنجیره تولید تا خرید کالا است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام، «رضا محمدرحیمی» ظهر امروز(۴ مرداد) در دیدار با مدیرکل استاندارد ایلام اظهار کرد: مقوله کیفیت و استاندارد سنگ زیربنای تمام امورات است و سازمان استاندارد از جمله سازمان هایی است که بر زیر ساخت ها نظارت دارد.

 

وی با اشاره به اهمیت استاندارد در اقتصاد خواستار تعامل و همکاری بیش از پیش با استاندارد استان شد و افزود: حضور کارشناسان آن سازمان در نشست های کارشناسی می تواند در اجرای بند ۲۴ سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی مبنی بر افزایش پوشش استاندارد برای کلیه محصولات داخلی و ترویج آن تاثیرگذار باشد.

 

همچنین مدیرکل استاندارد استان نیز در این نشست گفت: رسالت استاندارد حمایت از حقوق شهروندان، تولید کنندگان و واحدهای تولیدی است  و هدف استاندارد ارتقاء هر چه بیشتر کیفیت محصولات است.

 

«مهناز همتی» تصریح کرد: ما به عنوان متولی استانداردسازی با حداکثر توان، واحد های تولیدی را در جهت تولید محصول با کیفیت مناسب و حتی بالاتر از استانداردهای ملی یاری می کنیم.

 

وی اظهار کرد: با واحدهای تولیدی مصالح ساختمانی بدون مجوزوپروانه بهره برداری از سوی سازمان صمت اقدام حقوقی شود واز واحدهای متقاضی پروانه بهره برداری نیز از ابتدای تقاضای خود در سازمان صمت تعهدنامه کتبی مبنی بر اخذ پروانه استاندارد دریافت شود.

کد خبر 952969

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha