انتخاب ۱۲ برگزیده در مسابقه «نامه‌ای به کبوترها»

افتخاری گفت: اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان فارس، ۱۲ نفر را به عنوان برگزیدگان مسابقه «نامه‌ای به کبوترها» انتخاب کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «زهرا افتخاری»، امروز (شنبه 4 مرداد) با اعلام معرفی اسامی برگزیدگان مسابقه هنری، ادبی «نامه‌ای به کبوترها» به خبرنگاران گفت: اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان فارس، 12 نفر را به عنوان برگزیدگان این مسابقه انتخاب کرد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس افزود: این مسابقه برای کودکان و نوجوانان 6 تا 17 سال به مناسبت روز جهانی «قدس»، توسط اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان برگزار شده بود.

وی اضافه کرد: شرکت کنندگان در «نامه‌ای به کبوترها» به خلق آثار ادبی و هنری با نامه های کوتاه و نقاشی با موضوع روز «قدس» و همدلی با نوجوانان و کودکان فلسطینی پرداختند.

افتخاری اعلام کرد: «الهه ستوده»، «عسل آب‌برین» و «کیانا قنبر‌نژاد» از جهرم، «آوینا علی‌اصغری» و «فاطمه مسلمی‌پور» از گلستان، «امیر طاها حجت‌زاده» و «عرفان سرانجام» از لارستان، «ریحانه یوسفی» از صفاشهر و «مهدی کریمی» از لامرد در بخش هنری و «حدیث قلی‌زاده» از نقده در آذربایجان غربی، «رضا مشی» از کازرون و «فرناز دهقانی از شیراز» در بخش ادبی این مسابقه برگزیده شده اند.

کد خبر 953132

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha