ضرورت حفاظت از سامانه های خدمات الکترونیک قضایی در مقابل حملات سایبری

حجت الاسلام حمیدی با بیان اینکه دشمن به دنبال پیدا کردن نقطه ضعف و آسیب زدن به ارائه خدمات الکترونیک دستگاه قضایی کشور است، گفت: باید حفاظت از اطلاعات موجود در سامانه های خدمات الکترونیک برای جلوگیری از حمله سایبری دشمن مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، حجت الاسلام «ابراهیم حمیدی» صبح امروز (4 مرداد) در شورای قضایی استان اظهار کرد: جنگ سایبری دشمنان نظام و انقلاب امروز بحث مهم و کلیدی است که ما را با آن تهدید می کنند؛ این جنگ کم هزینه و پرفایده برای دشمنان است.

 

رئیس کل دادگستری خراسان جنوبی با بیان اینکه دشمن به دنبال پیدا کردن نقطه ضعف در ارائه خدمات الکترونیک است تا از خلاء های موجود به دستگاه قضایی کشور آسیب بزند، افزود: باید حفاظت از اطلاعات موجود در سامانه های خدمات الکترونیک قضایی استان برای جلوگیری از حمله سایبری دشمن مورد توجه قرار گیرد.

 

حجت الاسلام حمیدی در ادامه با اشاره به افزایش متاسفانه اکنون بر اثر سهل انگاری برخی تعداد مبتلایان و جانباختگان ویروس کرونا در کشور افزایش یافته است، عنوان کرد: رعایت مسائل بهداشتی فردی، استفاده از ماسک و رعایت فاصله گذاری اجتماعی بسیار مورد تاکید است چرا که حفظ سلامت مردم مراجعه کننده و همکاران دستگاه قضایی باید در اولویت نخست کار است.

 

وی با تاکید بر اینکه استفاده از ماسک الزامی است و از ورود افراد بدون ماسک به داخل مجتمع های قضایی استان جلوگیری می شود، بیان کرد: کنترل وضعیت زندان ها برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا تدابیر خاصی را می طلبید که در حال انجام است و خوشبختانه در زندان های استان با مشکلی مواجه نشده ایم.

 

 

 

کد خبر 953158

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha