برگزاری جشنواره تابستانی در کانون «امام صادق (ع)» جهرم

صادقی از برگزاری جشنواره تابستانی در کانون فرهنگی و هنری «امام صادق (ع)» شهرستان جهرم خبر داد و گفت: این جشنواره در قالب برنامه های مختلف علمی، فرهنگی، ادبی، هنری و... برگزار می شود.

«محمدجواد صادقی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: در راستای غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان در فصل تابستان و لزوم برنامه ریزی مناسب ویژه گروه های سنی مختلف، جشنواره تابستانی کانون فرهنگی و هنری «امام صادق (ع)» جهرم برگزار می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «امام صادق (ع)» شهرستان جهرم افزود: این جشنواره در قالب برنامه های قرآنی، اذان، مداحی، ادبی، هنری، علمی و... در محورهای مختلف به اجرا در می آید.

 

وی با اشاره به بخش های این جشنواره، عنوان کرد: در بخش معارف رشته سخنرانی، بخش قرآن رشته های قرائت، ترتیل، حفظ، مداحی و اذان، بخش ادبی رشته دکلمه، بخش هنری رشته های نقاشی، قصه گویی، کادرستی و بخش علمی رشته های تولید محتوای درسی و تولید محتوای علمی عناوین رشته های این جشنواره تابستانی را به خود اختصاص داده است.

 

صادقی با اشاره به اینکه شرکت در این جشنواره محدویت سنی ندارد، خاطرنشان کرد: علاقمندان می توانند برای آگاهی از جزییات این جشنواره به کانال اطلاع رسانی کانون فرهنگی و هنری «امام صادق (ع)» در شبکه های پیام رسان مراجعه کنند.

 

وی مهلت ارسال آثار به دبیرخانه این جشنواره را تا 28 مرداد ذکر کرد و گفت: به آثار منتخب این جشنواره جوایز نفیسی اهدا می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «امام صادق (ع)» شهرستان جهرم در پایان با اشاره به نحوه ارسال آثار نیز اظهار کرد: آثار باید از طریق شماره های اعلامی در کانال این کانون فرهنگی و هنری در فضای مجازی ارسال شود.

 

کد خبر 953208

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha