اجرای بیش از ۴۴۰ کیلومتر فیبر نوری در استان ایلام

مدیرکل ارتباطات زیرساخت استان ایلام از اجرای بیش از ۴۴۰ کیلومتر فیبر نوری در استان ایلام طی2 سال گذشته خبر داد.

«رضا حسن بیگی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام اظهار کرد: دوربین های پایش تصویر و ترافیک جاده ای استان به شبکه فیبر نوری زیرساخت متصل می شوند.

 

وی تصریح کرد: با توجه به ضرورت ایجاد زیرساخت های ارتباطی در سطح استان وبه خصوص سرویس دهی مطلوب در ایام ویژه از جمله اربعین، نشست مشترک مدیران و معاونین راهداری و حمل و نقل جاده ای استان  و ارتباطات زیرساخت برگزار شده است.

 

وی عنوان کرد:  در این نشست اهم مشکلات و موانع اجرایی شبکه ارتباطی فیبر نوری هم مسیری با جاده های استان که بستر اصلی ارتباطات استان است مورد بررسی قرار گرفته است.

 

مدیر کل ارتباطات زیرساخت استان ایلام بیان کرد: در راستای پایش تصویری و ترافیک جاده ای تمامی مسیرهای اصلی استان مقرر شد پس از بررسی کارشناسی و فنی توسط شرکت ارتباطات زیرساخت این مهم از طریق شبکه فیبر نوری به مرکز مدیریت راهداری استان تا پایان سال جاری با اولویت مسیرهای مهم متصل شود.

 

حسن بیگی بابت مساعدت و همکاری مدیران راهداری و حمل و نقل جاده ای در اجرای بیش از 440 کیلومتر فیبر نوری شرکت زیرساخت طی2 سال گذشته در سطح استان تقدیر کرد. 

 

وی خاطرنشان کرد: شرکت ارتباطات زیرساخت در راستای توسعه ظرفیت شبکه های ارتباطی زیرساخت در استان در سال جاری و در صورت تامین اعتبار مورد نیاز از مرکز اجرای ۱۱۵ کیلومتر شبکه فیبرنوری مسیر ایلام - اسلام آباد را در راستای پایداری شبکه و پشتیبان مسیر شبکه ارتباطی جهت ایام بحران و پدافندی از جمله سیل، اربعین و… به عنوان مسیر چهارم ارتباطی استان با کشور را در برنامه دارد.

کد خبر 953316

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha