تهدید هواپیمای ایرانی توسط آمریکا بی پاسخ نمی ماند

خسروی با بیان اینکه بالاترین معروف، حفظ نظام جمهوری اسلامی است، گفت: هم دولت، مجلس و قوه قضائیه باید به وظایف خود عمل کنند و دشمن شادکن نشوند؛ امروز ایران به قدرت بالایی رسیده است و ما تهدید هواپیمای ایرانی توسط آمریکا را بی پاسخ نمی گذاریم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «حسین خسروی» شامگاه (شنبه 4 مرداد) در جمع نمازگزاران مسجد صدیقه طاهره(س) بیرجند اظهار داشت: امر به معروف و نهی از منکر یکی از بالاترین واجبات خدا است؛ اگر این موضوع را فراموش کنیم شاهد خالی شدن مساجد خواهیم بود.

 

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس با بیان اینکه اهمیت امر به معروف و نهی از منکر را باید درک کنیم، افزود: محدوده امر به معروف و نهی از منکر بسیار وسیع است و تمام مسائل کوچک و بزرگ زندگی ما را شامل می شود و روایات و آیات بسیاری در این زمینه وجود دارد و احکام، اخلاق، عقاید، مسائل سیاسی، اجتماعی و اقتصادی را امر به معروف و نهی از منکر در بر می گیرد.

 

خسروی با اشاره به اینکه امروز مراعات مسائل بهداشتی برای مقابله با این ویروس منحوس یکی از مصادیق امر به معروف و نهی از منکر محسوب می شود، ادامه داد: امروز 6 ماه از شیوع این ویروس می گذرد و اگر رعایت نکنیم آمار فوتی ها همچنان بالا خواهد بود و ما باید بگوییم که حداقل ماسک را بزنند و برای مقابله با این ویروس تجمعات، عروسی ها، مراسمات عزا را برگزار نکنیم و ما در این زمینه مسئول هستیم.

 

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس با تاکید بر اینکه بالاترین معروفی که باید دنبال آن باشیم حفظ نظام جمهوری اسلامی است، افزود: هر کسی در حیطه اختیارات خودش باید رعایت کند و مردم ایران در این 40 سال در هیچ جا کم نگذاشتند و سرافراز هستند؛ ای کاش ما مسئولان هم پایبند عملی بودیم و مردم ایران اعتقاد بالایی به انقلاب و اسلام دارند و پای انقلاب و اسلام ایستاده اید و امیدواریم ما مسئولان هم به وظایف خود به خوبی عمل کنیم.

 

وی با بیان اینکه امروز می بینیم که قوه قضائیه با اجرای عدل علوی بین آقازاده و غیراقازاده فرقی نمی گذرد، گفت: امروز قوه قضائیه طعم عدالت قضایی را به مردم می چشاند و اگر این عدالت در همه جای دنیا پیاده شود قطعا همه جای دنیا به بهشت تبدیل می شود و امروز ما مسیر عدالت را به شکرانه خدا می بینیم و امیدواریم این عدالت هم در دولت و هم در مجلس تداوم یابد.

 

خسروی با توجه به اینکه در مجلس باید کارهای عمرانی انجام شود، افزود: امسال مقدمات یک طرح در دستور کار داریم تا به وضعیت معیشت مستضعفان و خانواده های شهدا رسیدگی کنیم.

 

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس در پایان بیان داشت: دشمن به دنبال یک فرصت برای نفوذ است و هم دولت، مجلس و قوه قضائیه باید به وظایف خود عمل کنند؛ امروز ایران به قدرت بالایی رسیده است و ما این کار تهدید کردن هواپیمای ایرانی توسط آمریکا را بی پاسخ نمی گذاریم.

 

 

کد خبر 953367

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha