نماز جمعه مظهر وحدت و همبستگی بین مسلمان است

حجت الاسلام شریفی با بزرگداشت سالروز اقامه اولین نماز جمعه در کشور پس از پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: نماز جمعه را مظهر وحدت و همبستگی ملت مسلمان خواند.

حجت الاسلام « ابراهیم شریفی »، امام جمعه حاجی آباد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان، نماز جمعه را مهمترین پایگاه سیاسی و عبادی دانست و اظهار کرد: نماز جمعه یکی از تجلیات مهم حضور مردم در عرصه حمایت از انقلاب اسلامی است.

 

وی ادامه داد: ما شاهد حضور پر شور مسلمانان در فریضه نماز جمعه هستیم که این نشان از قدرت و اهمیت نماز جمعه است؛ همین امر سبب شده تا اتحاد و وحدت بین مسلمین جهان قوی و مستحکم باشد.

 

امام جمعه حاجی آباد عنوان کرد: نماز جمعه توانسته نقش بسیار مهم و مثمر ثمری را در حوادث مختلف انقلاب اسلامی از زمان جنگ تحمیلی تا تحولات سیاسی، اجتماعی و فرهنگی ایفا کند.

 

وی با تاکید بر اینکه نماز جمعه فریضه با ارزشی نزد ائمه جمعه است گفت: امامان جمعه بسیار برای نماز جمعه ارزش قائل هستند و با تمام تلاش سعی می کنند تا اهداف والای انقلاب را به سرانجام برسانند.

 

شریفی در پایان خاطر نشان کرد: امید است با رفع بیماری منحوس کرونا این پایگاه عبادی سیاسی با حضور هر چه باشکوه تر مردم مسلمان و انقلابی برگزار شود و این حضور پر شکوه خاری باشد در چشم شیطان و دشمنان انقلاب اسلامی و ان شاء الله با ظهور حضرت ولی عصر این حضور گسترده تر شود.

 

 

کد خبر 953386

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha