برطرف شدن مشکل تامین آب ۷ روستای جهرم

شفیعیان گفت: با اجرای پروژه آبرسانی به بخش سیمکان شهرستان جهرم مشکل تامین آب هفت روستای این بخش برطرف شد.

«مهدی شفیعیان» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، با اشاره به اجرای پروژه های آبرسانی در روستاهای شرق «چهارطاق» بخش «سیمکان» شهرستان جهرم گفت:  این پروژه با خط انتقال ۶ هزار و ۵۶۵ متر به بهره  برداری رسیده است.

 

فرماندار ویژه شهرستان جهرم با اشاره به هزینه های محقق شده این پروژه، افزود: عملیاتی شدن این طرح از اعتبارات توسعه ملی با بودجه ۲۱ هزار و ۶۰۰ میلیون ریالی اجرا شده است.

 

به گفته وی در این پروژه چهار و نیم کیلومتر اصلاح شبکه برق نیز انجام شده و مردم منطقه از نعمت آب آشامیدنی سالم بهره‌مند شده اند.

 

شفیعیان با اشاره به اینکه روستاهای «دهقانون» و «دشت دال» نیز از این پروژه آبرسانی بهره‌ مند می ‌شوند، عنوان کرد: روستاهای «براک»، «آغان» و «شاه نورالدین» در صورت کمبود آب، پس از بررسی شبکه اجرا شده، به این شبکه آبرسانی متصل می شوند.

 

وی همچنین با اشاره به تکمیل پروژه برق رسانی به روستاهای بخش سیمکان، خاطرنشان کرد: پروژه خط انتقال و پست برق‌سانی به بخش سیمکان تا خرداد سال آینده به پایان می ‌رسد.

 

فرماندار ویژه شهرستان جهرم وجود زیرساخت های توسعه ای را نیاز بخش سیمکان دانست و گفت: به‌منظور توسعه و رونق اشتغال در منطقه سیمکان، شهرک صنعتی در سیمکان احداث می شود.

 

شفیعیان در پایان به لزوم بهسازی و آسفالت ادامه جاده‌های دسترسی و معابر روستاهای بخش در دستورکار است.   

 

کد خبر 953423

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha