تعطیلی رستوران ها باعث فشار اقتصادی به معیشت کارگران می شود

سلیمانی گفت: تعطیلی رستوران ها باعث فشار اقتصادی به معیشت قشر کارگر می شود و انتظار این است که با 20 درصد ظرفیت بتوانند فعالیت خود را ادامه دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «مسعود سلیمانی» ظهر امروز (یکشنبه 5 مرداد) در ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا اظهار کرد: 20 رستوران در گرگان با دو هزار و 500 کارگر فعالیت می کنند و تصمیمات ستاد کرونا تضاد و تعارضی دارد که نیاز است به آن توجه شود.

 


معاون حقوق عامه و پیشگیری از وقوع جرم دادسرای مرکز گلستان ادامه داد: در حالی که فعالیت رستوران ها و تالارهای پذیرایی در استان محدود شده است اما  فلافلی ها و فست فودها محدود نشده است و این در حالی است که  رستوران ها فضای بیشتری برای ارائه خدمات دارند.

 


سلیمانی با بیان اینکه فست فودها و غذای آماده با توجه به کوچک بودن سالن های آنها تجمعی بیشتری دارند، بیان کرد: از سویی دیگر تصمیمات ستاد کرونا باعث شده است که بسیاری از اشتغال کارگران رستوران ها به خطر بیفتد.

 

وی افزود: تعطیلی رستوران ها باعث فشار اقتصادی به معیشت قشر کارگر می شود و انتظار این است که با 20 درصد ظرفیت بتوانند فعالیت خود را ادامه دهند.

 

کد خبر 953533

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha