دستگاه‌های اجرایی در راستای تحقق شعار سال تلاش کنند

جمشیدی به سال جهش تولید اشاره کرد و گفت: در سال جهش تولید همه دستگاه‌های اجرایی باید در راستای محقق شدن شعار سال تلاش کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، «رضا جمشیدی» امروز(یکشنبه، ۵ مرداد) در جلسه شورای اداری این شهرستان که در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، اظهارکرد: میان مدیران و مسئولان دستگاه های اجرایی باید وحدت، مودت، هم افزایی و همکاری لازم باشد تا بتوانیم برای شکوفایی کشور،استان و شهرستان گام های خوبی برداریم.

 

سرپرست فرمانداری بندر آستارا افزود: در مسیر شکوفایی و توسعه کشور باید از مشارکت همه اقشار نیز بهره ببریم تا نتیجه بهتری حاصل شود.

 

وی بر تکریم ارباب رجوع در دستگاه های اداری شهرستان آستارا تاکید کرد و گفت: مسئولان در خدمت خالصانه به مردم از هیچ تلاشی دریغ نکرده و خود را وقف مردم کنند.

 

جمشیدی به سال آخر فعالیت دولت اشاره کرد و افزود: اختلاف سلیقه همیشه وجود دارد ولی نباید دلیلی برای عدم تکمیل پروژه‌های ناتمام شود و سرعت کار، دقت نظر و وقت شناسی باید همواره در دستور کار قرار گیرد.

 

سرپرست فرمانداری بندر آستارا در ادامه خطاب به مدیران و مسئولان دستگاه های اجرایی گفت: تا روز آخر فعالیت دولت، مسئولان اجرایی باید فعالیت داشته و کم کاری از هیچ مسئولی پذیرفته نیست.

 

وی با اشاره به سال جهش تولید،خاطرنشان کرد: در سال جهش تولید همه دستگاه‌های اجرایی باید در راستای محقق شدن شعار سال تلاش کنند.

 

جمشیدی با بیان اینکه در سال جهش تولید، دستیابی تولیدکنندگان به هدف های متعالی و خودکفایی ضرورت دارد و مسئولان مربوطه نگرانی ها و مشکلات تولیدکنندگان را به حداقل برسانند، افزود: بانک ها در واگذاری تسهیلات تمام توان خود را به کار گیرند.

 

سرپرست فرمانداری بندر آستارا تصریح کرد: تکمیل طرح های نیمه تمام در سال پایانی دولت تدبیر و امید، باید مورد توجه مسئولان دستگاه های اجرایی باشد و مدیران، حقوق و مطالبات مردم را از دستگاه های استانی را مطالبه کنند.

 

جمشیدی در پایان از مسئولان و شهروندان خواست، در ساعات اوج مصرف برق با کم کردن روشنایی محیط های اداری و در خانه ها با کاهش استفاده از وسایل پر مصرف، در مصرف انرژی صرفه جویی کنند.

 

 

«کامبیز لقمانی مقدم» نیز در این جلسه به در پیش بودن هفته دولت اشاره کرد و افزود: دستگاه های اجرایی پروژه های افتتاحی خود در هفته دولت را به فرمانداری اعلام کنند.

 

 

معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری بندر آستارا بر جمع بندی گزارش عملکرد سال ۹۹ و ۹۸ ادارات و دستگاه های اجرایی و پیش بینی برنامه های فرهنگی و اجتماعی توسط دستگاه های ذیربط تاکید کرد.

 

 

گفتنی است، در پایان جلسه شورای اداری از زحمات سه و نیم ساله بابک باستانی بخشدار سابق قدردانی و توکل مافی به عنوان بخشدار مرکزی شهرستان آستارا معرفی شد.

 

 


 

کد خبر 953576

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha