کتابخانه عمومی «استاد شهید مطهری» نورآباد تا اتمام بنای جدید در ساختمان دیگری مستقر شد

بهرامی گفت: عملیات ساخت بنای جدید کتابخانه عمومی «استاد شهید مطهری» نورآباد آغاز شده و تا زمان اتمام بنای جدید این کتابخانه به ساختمان دیگری منتقل شده است و به علاقمندان ارائه خدمات می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «روح الله منوچهری»، امروز (یکشنبه 5 مرداد) از آغاز ساخت بنای جدید کتابخانه عمومی «استاد شهید مطهری» نورآباد خبر داد و به خبرنگاران گفت: بنای جدید این کتابخانه که تنها کتابخانه عمومی نهادی در شهر نورآباد است در متراژ 600 مربع آغاز شده است.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان فارس افزود: این کتابخانه در سال 45 افتتاح شد و اکنون ساختمان آن دچار فرسودگی شده و نیاز به بازسازی داشت.

وی اضافه کرد: بدین ترتیب ضمن تخریب ساختمان قبلی، ساختمان جدید در 2 طبقه و با برخورداری از بخش هایی همچون مخزن، نشریات و مرجع، کودک و نوجوان و سالن های مطالعه مجزا احداث خواهد شد.

منوچهری اعلام کرد: در حال حاضر علاوه بر تخریب بنای قدیمی، اجرای فوندانسیون به زودی آغاز خواهد شد و تا زمان تکمیل بنا، کتابخانه «استاد شهید مطهری» با همکاری شهرداری نورآباد به ساختمان دیگری منتقل شده است و به علاقمندان ارائه خدمات می کند.

وی نوسازی کتابخانه های عمومی فرسوده در استان را ضروری دانست و عنوان کرد: کتابخانه های عمومی استان، ایجاد کتابخانه در شهرهای فاقد کتابخانه و توسعه کتابخانه های موجود را نیز در اولویت دارد اما با توجه به بازسازی کتابخانه های قدیمی در 2 سال اخیر به تعمیر کتابخانه های فرسوده استان نیز اقدام کرده است.

کد خبر 953589

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha