سهمیه شکر خراسان رضوی دو برابر سرانه مصرف ماهانه است

رجبی گفت:با توجه به این که سرانه مصرف شکر ۲ کیلو و ۲۰۰ گرم تا ۲ کیلو ۵۰۰ گرم است، سهمیه استان دو برابر سرانه مصرف ماهانه است باید نظارت لازم انجام شود که این سهمیه از مسیر اصلی خارج نشود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «مهدی رجبی» در نشست کارگزوه ستاد تنظیم بازار خراسان رضوی گفت: در ماه‌های اردیبهشت و خرداد برای اجرای طرحهای ویژه کمکهای نیکوکارانه، هشت هزار و ۵۰۰ تن برنج هندی در بازار استان توزیع شد، برای جبران این بخش محموله‌ای از برنج هندی تامین و به انبارها تزریق شد.

 

معاون شرکت غله و خدمات بازرگانی خراسان رضوی افزود: سهمیه جدیدی هم از شکر شامل سه هزار و ۶۲۳ تن ویژه خانوار و ۱۴ هزار و ۶۱۲ تن برای بخشهای صنف و صنعت خراسان رضوی اختصاص یافت.

 

وی اظهار کرد: از ۲۵ خرداد ماه تا پایان تیرماه در مجموع ۳۳ هزار و ۳۶۳ تن مجوز خروج شکر از انبارهای شرکت غله استان صادر شده است که از این محل ۶ هزار و ۲۶۹ تن مربوط به بخشهای صنف و صنعت استان و هزار و ۵۸۴ تن به بخش خانوار استان و ۲۵ هزار و ۹۱۰ تن مربوط به بخشهای صنف و صنعت ستادی است که شرکت بازرگانی دولتی اختصاص داده است.

 

وی ادامه داد: تاکنون ۲۴ هزار و ۶۰۰ تن شکر از انبارهای شرکت غله خراسان رضوی خارج شده است و هشت هزار و ۷۰۰ تن شکر هم در حال خروج از انبارها است.

 

معاون شرکت غله خراسان رضوی گفت: با توجه به این که سرانه مصرف شکر ۲ کیلو و ۲۰۰ گرم تا ۲ کیلو ۵۰۰ گرم است، سهمیه استان دو برابر سرانه مصرف ماهانه است و با توجه به این که از ۲۰ تیرماه این سهمیه‌ها در حال اختصاص به صنف و صنعت است، باید نظارت لازم انجام شود که این سهمیه از مسیر اصلی خارج نشود.

کد خبر 953792

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha