تولید 7 کتاب صوتی دفاع مقدس در همدان

برخوردار گفت: واحد ادبیات اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان همدان ۷ کتاب گویا صوتی در حوزه دفاع مقدس را به زودی از رادیو پخش می کند.

«محمد برخوردار»، در گفت‌وگو با خبرنگار شبستان در همدان گفت: دوران دفاع مقدس در کنار خسارت‌های مادی و انسانی، آثار مهمی برای امروز و آینده دارد، حفظ و تقویت روحیه انقلابی در جامعه و ماندگاری انقلاب یکی از آثار آن دوران است.

مدیر ادبیات اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همدان افزود: اگر آن حرکت جهادی و فداکارانه ایثارگران در دوران جنگ نبود، قطعاً روحیه انقلابی در معرض تهدید قرار می‌گرفت، در این راستا گرامیداشت یاد شهدا یکی از رسالت های ما در قدردانی از ایثار و از خودگدشتگی این عزیزان است.

وی از فعالیت‌های اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان همدان جهت تهیه 7 عنوان دیگر کتاب صوتی دفاع مقدس خبر داد و گفت: در حال حاضر 7 عنوان کتاب دفاع مقدس را با همکاری امور روحانیت اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس استان، سازمان بهزیستی، صدا و سیمای مرکز همدان، اداره کل ورزش و جوانان همدان و بسیج طلاب به کتاب صوتی تبدیل خواهد شد.

مدیر ادبیات اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همدان ادامه داد: کتاب خاطرات شهید میلاد مصطفوی به نام «میهمان شام»؛ «ابوطاها» کتاب شهید مجید صانعی؛ «ماهی پولکی» کتاب شهیدان پولکی و «حس غریب پروانگی» کتاب پروانه برازنده، همسر شهید شمسی‌پور از آثاری است که در حال آماده شدن برای کتاب صوتی است.

برخوردار گفت: کتاب «وداع شیرین» خاطرات امیر نوبرانی، کتاب «بچه‌های مریم خانم» کتابی در حوزه کودک نوشته محسن صیفی کار و کتاب «فقط بعضی‌ها جاودانه‌اند» کتاب شهید مجتبی کرمی از دیگر آثاری است که در دست کار قرار دارند تا با تبدیل به کتاب گویا بتوان مخاطبان خود را پیدا کند.

 

 

 


 

 

 

 


 

کد خبر 953834

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha