نذورات مردمی در 37 پایگاه جمع آوری می شود

صفری از استقرار 137 پایگاه جمع آوری نذورات مردمی در روز عید سعید قربان در استان زنجان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، مدیرکل کمیته امداد استان زنجان در جمع خبرنگاران از استقرار 137 پایگاه جمع آوری نذورات مردم در روز عید سعید قربان خبر داد و گفت: این پایگاه ها در دفاتر کمیته امداد در سطح استان، مراکز نیکوکاری و پایگاه‌های میادین اصلی شهرها مستقر هستند.

 

هدایت صفری با اشاره به اینکه کمک های جمع آوری شده در بین سالمندان، زنان سرپرست خانوار، ایتام، کودکان بد سرپرست و خانوارهای دارای بیماری صعب‌العلاج توزیع می شود، گفت: توزیع نذورات در روز عید قربان انجام می شود.

 

به گفته وی، مردم خیر استان زنجان می توانند نذورات خود را شامل دام زنده و گوشت برای توزیع در بین نیازمندان به این پایگاه ها تحویل دهند.

 است.

مدیر کل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به اینکه مشکلات شیوع ویروس کرونا بر ضرورت دستگیری از نیازمندان افزوده است، گفت: حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین هم می‌توانند نذورات قربانی خود را مستقیماً به ‌حساب ایتام تحت حمایت واریز و یا به صورت نذری به آنان اهدا کنند.

 

صفری با یادآوری اینکه سال گذشته بیش از 2 میلیارد تومان نذورات در عید قربان جمع آوری شد، گفت: پیش بینی می شود این رقم امسال به 2 میلیارد و 600 میلیون تومان برسد.

 

خیران و مردم نوع‌دوست می‌توانند با استفاده از درگاه الکترونیکی# 024*8877*و نرم‌افزار سنا، سکه و ایوا ، شماره حساب 0110769749001با شناسه 880318666 و شماره کارت مجازی ۶۰۳۷۹۹7950030420 نزد بانک ملی در عید سعید قربان به نیازمندان و محرومان کمک کنند.

کد خبر 953966

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha