رویکرد ما  در شرایط کرونایی برقراری فعالیت‌ها با رعایت فاصله های اجتماعی است

حیدری با اشاره به این که رویکرد ما در شرایط کرونایی برقراری فعالیت‌ها با رعایت فاصله ها است، گفت: شرایط و خطر را درک می کنیم اما زمانی تصمیمات موثر است که هماهنگ و یکپارچه در سطح ملی و استانی باشد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «محمد رضا حیدری» امروز (6 مرداد) در جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد با بیان این که موضوع عدالت در معنای عام از آرمان‌های بزرگ نظام و انقلاب است؛ گفت: برای تحقق این مهم ما نیز به عنوان مدیریت شهری باید تاثیرگذار باشیم که البته تا کنون ۵۰ درصد از توسعه فضای سبز در سه سال گذشته در مناطق حاشیه شهر صورت گرفته‌ است.

 

رئیس شورای شهر مشهد با بیان این که پروژه‌های عمرانی مصلی، اتصال بلوار ابوطالب شمالی و غربی و پروژه بلوار کشاورز نیز از جمله پروژه‌ها در این خصوص است؛ افزود: همان طور که کوه پارک داریم، رود پارک نیز در کشف رود باید شکل بگیرد؛ تا کنون هزار میلیارد ریال در این خصوص اعتبار گذاشته شده‌ است.

 

وی با بیان این که تعداد مبتلایان به بیماری کووید ۱۹ در مشهد افزایش سه برابری داشته است؛ ادامه داد: آمار فوتی‌ها نیز رو به افزایش است، این موج ادامه دارد و چه بسا در مهر ماه شرایط بدتر باشد؛ در موج اول شیوع کرونا، با هماهنگی مدیریت استان و با ایجاد محدودیت‌ها و همراهی مردم شرایط به خوبی کنترل شد.

 

حیدری با بیان این که در موج اول فعالیت‌های اقتصادی متوقف شده بود، حمل ونقل ریلی بین شهری در مشهد به صفر رسید و پروازها از ۱۰۰ پرواز به کمتر از ۱۰ پرواز رسید لذا محدودیت حمل و نقل عمومی پاسخ داد؛ گفت: در شرایط فعلی همه این حوزه‌ها فعال است و رویکرد دولت نیز برقراری فعالیت‌ها با رعایت فاصله ها است.

 

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد با اشاره به این که شرایط و خطر را درک می کنیم و دغدغه جدی ماست اما زمانی تصمیمات موثر است که هماهنگ و یکپارچه در سطح ملی و استانی باشد؛ افزود: در مشهد و استان شرایط ذخایر خونی مطلوب نیست، با توجه به وجود ویروس کرونا، شرایط مناسبی برای اهدای خون در مشهد و استان فراهم شده است.

کد خبر 954007

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha