رزمایش زیست محیطی در بندر آستارا آغاز شد

رزمایش زیست محیطی به منظور مقابله با کرونا ویروس در شهرستان آستارا آغاز شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا،«بهزاد قنبری» در حاشیه برگزاری رزمایش زیست محیطی، اظهارکرد: بسیجیان، پاسداران و گروه‌های جهادی از همان ابتدا شیوع بیماری کرونا در میدان بوده اند.

 

فرمانده سپاه ناحیه آستارا با بیان اینکه امروز بسیجی‌ها در خط مقدم مبارزه با کرونا ویروس در کنار مدافعان سلامت در بخش بهداشت و درمان هستند، افزود: سپاه آستارا برای پیشگیری از کرونا ویروس به افزایش پزشکان و پرستاران درمانگاه سیدالشهدا(ع) اقدام کرده است.

 

وی تصریح کرد: خدمت رایگان به بیماران نیازمند، مشارکت در ضدعفونی معابر، تجهیز داروخانه ها، مراکز بهداشتی و درمانی و آزمایشگاه ها و توزیع ۱۲۰ هزار عدد ماسک بین شهروندان از جمله اقداماتی بوده که سپاه ناحیه آستارا در راستای مقابله با شیوع کرونا ویروس انجام داده است.

 

قنبری گفت: با توجه روند افزایش مبتلایان به کرونا ویروس از هموطنان به ویژه شهروندان آستارایی انتظار داریم با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک در راستای قطع زنجیره شیوع این بیماری منحوس سهیم باشند.

 

فرمانده سپاه ناحیه آستارا از آغاز رزمایش زیست محیطی به منظور مقابله با کرونا ویروس خبر داد و افزود: این رزمایش که از امروز آغاز شده به مدت ۲ روز برگزار می شود.

 

وی با اشاره به اینکه  گردان امام حسین (ع) سپاه با ۳۰ دستگاه خودرو سپاه و اداره ها در رزمایش مشارکت می کند،خاطرنشان کرد: جهادگران و بسیجیان با پنج هزار لیتر ماده ضدعفونی کننده آب ژاول همه معابر، خیابان ها، مراکز درمانی، پارک ها، بازار و تعدادی از اداره ها را ضدعفونی می کنند.

 

قنبری از شهروندان آستارایی خواست در اجرای رزمایش زیست محیطی همکاری لازم را با نیروهای برگزار کننده داشته باشند.

 

کد خبر 954113

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha