اجرای طرح نذر قربانی در شهرستان جیرفت

علی رئیسی گفت: طرح نذر قربانی در شهرستان جیرفت برگزار می شود بنابراین خیرین و نیکوکاران می توانند با اهدای قربانی و یا پرداخت کمک های نقدی در این طرح مشارکت کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، «علی رئیسی» گفت: طرح نذر قربانی در شهرستان جیرفت برگزار می شود بنابراین خیرین و نیکوکاران می توانند با اهدای قربانی و یا پرداخت کمک های نقدی در این طرح مشارکت کنند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) جیرفت با بیان این مطلب که طرح نذر قربانی در عید سعید قربان برگزار می شود، افزود: این طرح با هدف کمک به معیشت نیازمندان از طریق اهدای گوشت قربانی و همچنین پرداخت کمک های نقدی و نذورات اجرا می شود.

وی ابراز کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا مردم شهرستان می توانند با رعایت کلیه پروتکل های بهداشتی گوشت های نذری و یا کمک های نقدی خود را تحویل ابن نهاد و یا مراکز نیکوکاری سطح داده تا ما نیز این کمک ها را به دست نیازمندان واقعی برسانیم.

رئیسی اظهار کرد: مردم نیکوکار شهرستان جیرفت سال گذشته در قالب طرح نذر قربانی ۶۰۰ میلیون ریال به نیازمندان شهرستان کمک کردند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) جیرفت در خاتمه بیان کرد: مردم مستمند و کم بضاعت شهرستان نیازمند یاری شما همشهریان و چشم به راه کمک های مومنانه شما هستند پس بیائید در این عید سعید شادی را به آنها هدیه دهید.

کد خبر 954118

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha