خادمیاران رضوی بیش از ۶میلیارد ریال به نیازمندان قائم‌شهری کمک کردند

فاضل زاده گفت: در یک‌ماهه‌ی تیر ۱۳۹۹ ، مبلغ ۶ میلیارد و ۱۱۸ میلیون و ۷۲۰ هزار ریال به همت خادمیاران افتخاری حضرت رضا(ع) و به نیت امام مهربانی‌ها و گسترش فرهنگ منور رضوی بین نیازمندان شهرستان قائم‌شهر هزینه شده است .

« محمدصادق فاضل زاده» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در ساری گفت : به همت خادمیاران کانون‌های خدمت رضوی شهرستان قائم‌شهر و با استعانت از عنایات الهی و الطاف حضرت علی بن موسی‌الرضا (علیه‌السلام) ، در یک‌ماهه‌ی تیر ۱۳۹۹ ، مبلغ 6 میلیارد و ۱۱۸ میلیون و ۷۲۰ هزار ریال در راستای محرومیت‌زدایی شهرستان هزینه شده است .

 

دبیر کانون خدمت رضوی شهرستان قائم‌شهر افزود: سفیران امام رئوف شهرستان قائم‌شهر در هر شرایطی دست از فعالیت‌های خود در جهت دستگیری از محرومان و نیازمندان و توسعه فرهنگ رضوی برنداشته و به‌طور شبانه‌روزی با همیاری خیرین منطقه در تلاش هستند .

 

وی با اشاره به تنوع امدادرسانی به نیازمندان اظهار کرد : در یک‌ماهه‌ی تیر ۹۹ تعداد ۲۶۵ سبد کالای معیشتی ، ۴۶۳ کارت هدیه ، ۹۱۳ پرس غذای گرم ، یک‌صد بسته گوشت گوسفند ، یک‌صد بسته اقلام بهداشتی و یازده بسته برنج ، جمعاً به ارزش ۹۹۷ میلیون و ۶۶۰ هزار ریال تهیه و توزیع شد .

 

وی افزود : مبلغ ۴۷۶ میلیون و ۷۰۰ هزار ریال نیز صرف کمک نقدی به نیازمندان ، بیماران ، تهیه داروی بیماران ، کمک‌هزینه اجاره منزل خانواده مستضعف ، پرداخت وام قرض‌الحسنه و کمک‌هزینه تهیه جهیزیه به تعداد ۴۶ نفر گردید .

 

فاضل زاده بابیان اینکه هر نوع خدمت زیر پرچم امام رئوف ، توفیقی است که به لطف الهی شامل حال خادمیاران رضوی می‌گردد ، بیان کرد : به همت خادمیاران کانون‌های خدمت رضوی شهرستان قائم‌شهر اقداماتی از قبیل نصب کابینت و شیر آب آشپزخانه دو خانواده‌ی کم برخوردار ، ساخت خانه برای یک خانواده‌ی محروم ، لوله‌کشی گاز و تهیه کنتور آن جهت خانواده‌ی ناتوان و سرپرستی یک کودک معلول بهزیستی به مدت هفت ماه، درمجموع به ارزش ۵۶۷ میلیون ریال صورت گرفت . همچنین ، تست قند خون ۵۹ نفر ، آهک پاشی جوی‌ها و ضدعفونی معابر به ارزش ۳۷ میلیون و ۳۶۰ هزار ریال از دیگر خدمات سفیران رضوی شهرستان قائم‌شهر در امور بهداشتی بود .

 

وی در بخش دوم گزارش فعالیت‌های تیرماه ۹۹ اظهار کرد : کار مهم خادمیاران رضوی شهرستان به عنایات ویژه حضرت حق و امام مهربانی‌ها که با همیاری خیرین منطقه انجام شد ، رهایی یک جوان از چوبه دار با هزینه‌ای به مبلغ چهار میلیارد ریال بوده است .

 

فاضل زاده در ادامه ، راجع به هماهنگی و برنامه‌ریزی در مورد استقبال از دهه‌ی کرامت و کاروان زیر سایه خورشید و ولادت حضرت فاطمه معصومه(س) و حضرت امام رضا(ع) ، توضیحاتی ارائه داد و گفت :  دیدار و تجلیل از خانواده‌ی سه شهید ، دو شهید و شهید مدافع سلامت و اهدای تبرک رضوی، دیدار و تجلیل از پرستاران و کارکنان بیمارستان رازی و ولیعصر(عج) و نیروهای داوطلب و اهدای تبرک رضوی، حضور در محله‌ی محروم و دیدار با مردم، تقدیر و تجلیل از خادم یاران دو کانون محلی خدمت رضوی انجام دهنده‌ی اعمال تغسیل و تدفین فوتی‌های کرونایی، دیدار با زندانیان، حضور خادمیاران با کاور ویژه در نماز جمعه شهرستان در روز ولادت امام رضا (ع) و اجرای سرود توسط گروه سرود کانون محلی و استقبال از خادمین حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) ، غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدای امامزاده اسماعیل(ع) و چهار ختم قرآن مجید و برگزاری جشن دهه‌ی کرامت با رعایت شیوه‌های بهداشتی با هزینه‌ای به مبلغ چهل میلیون ریال توسط تعدادی از کانون‌های محلی خدمت رضوی شهرستان قائم‌شهر ازجمله این برنامه‌ها بوده است.

 

وی ۵۶ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال ارزش مادی خدمت  دو کانون محلی خدمت رضوی شهرستان قائم‌شهر به نیازمندان و محرومان در روز پیوند آسمانی حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س)  و چهارشنبه‌ی امام رضایی عنوان کرد و گفت:  به همت کانون محلی خدمت رضوی مسجدالرسول (ص) و مشارکت خیرین اقدام به تهیه‌ی مقدار ۳۱۰ کیلو مرغ به ارزش ۴۶ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال شد و بین نیازمندان منطقه توزیع گردید .

 

فاضل زاده بابیان اینکه از سوی کانون محلی خدمت رضوی شهدای مطهری محله‌ی شهرستان قائم‌شهر نیز دو دستگاه یخچال برای دو خانواده‌ی محروم با هزینه‌ای به مبلغ ده میلیون ریال تعمیر شد .

کد خبر 954322

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha