رسالت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان در گام دوم انقلاب

عباسی با بیان اینکه در گام دوم انقلاب، تبیین بیانیه در مجامع مختلف یک محور مهم و مبنایی است، گفت: شورای هماهنگی اکنون در گام دوم رسالتی بزرگ در مسیر خلق تمدن نوین اسلامی بر عهده دارد.

«مصیب عباسی» در آستانه 12 مرداد، سالروز تاسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: شورا نهادی انقلابی، قانونی، غیر دولتی و برخوردار از اساسنامه مصوب هیئت دولت است و این نهاد در سطوح استانی، ملی وحسب ضرورت بین المللی فعالیت می کند.

 

عضو هیئت علمی دانشگاه گلستان و اتاق فکر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان افزود: رسالت اصلی شورا، سیاستگذاری، برنامه ریزی، سازماندهی واجرای راهبردهایی در جهت حفظ و گرامیداشت ایام الله انقلاب اسلامی و حماسه های ماندگار و کم نظیر مردمی در دفاع از اصول و آرمان های انقلاب اسلامی و تحکیم مبانی جهموری اسلامی است.

 

وی اظهارداشت: تدوین برنامه های اثرگذار و بصیرت افزا در هر سال به مناسبت های مختلف و مصوب ملی و گاه استانی با بهره گیری از ظرفیت سرمایه اجتماعی و فرهنگی استان در قالب شورا و نیز اتاق فکر ویژه از جمله اقداماتی است که شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گلستان در این چند سال اخیر انجام داده است.

 

عباسی تصریح کرد: شورا هر سال می کوشد با تقویت تفکر و انسجام عوامل اصلی شورا و اتاق فکر، تنوع و نوآفرینی در روش های تبلیغ و تبیین برنامه ها داشته باشد.

 

وی ادامه داد: شورای هماهنگی در پاسداشت میراث مانای انقلاب مانند، دهه فجر، روز قدس، هفته دفاع مقدس، ۷تیر، ۹دی، ۵ آذر، ۱۵ خرداد، مراسم سالگشت رحلت حضرت امام، ۱۳ آبان، در این چهار دهه انقلاب به خوبی ایفای نقش کرد و اکنون در گام دوم رسالتی بزرگ در مسیر خلق تمدن نوین اسلامی بر عهده دارد.

 

عضو هیئت علمی دانشگاه گلستان و اتاق فکر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان افزود: در گام دوم انقلاب، تبیین بیانیه در مجامع مختلف یک محور مهم و مبنایی است.

 

وی گفت: دهه پنجم انقلاب با محوریت ببانیه گام دوم مقام معظم رهبری آغازشده ودر این فصل نو، انتظار است شورا با تقویت، تعمیم و توسعه ظرفیت شورا وهم اندیشی و اتاق فکر و نیز با اتحاد و انسجام دستگاه های فرهنگی استان به تدوین برنامه های اجرایی تبلیغی روشنگر، آگاهی دهنده و شور انگیز در محورهای مهم بیانیه متناسب با رسالت شورا همت گمارد.

 

 

 

کد خبر 954357

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha