لرستان از نرخ بالای بیکاری رنج می برد

حجت الاسلام شاهرخی با اشاره به استان لرستان در همه مقاطع انقلاب اسلامی پیشرو بوده است، گفت: استان لرستان از نرخ بالای بیکاری رنج می برد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام «سید احمد رضا شاهرخی» امروز(7 مرداد) در دیدار با رئیس بنیاد مستضعفان، اظهار داشت: مساعدت های بنیاد مستضعفان در استان لرستان قابل تقدیر است.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان با قدردانی از مساعدت‌های بنیاد مستضعفان در سیل فروردین ۹۸ استان لرستان، افزود: بنیاد مستضعفان در کنار مردم بود و برای بازسازی مناطق سیل زده  مشارکت خوبی داشته است.

 

وی همچنین با اشاره به همراهی بنیاد مستضعفان در کمک رسانی به اقشار آسیب دیده از بحران کرونا، خاطرنشان کرد: بنیاد مستضعفان در رزمایش مواسات و کمک مومنانه ای به خوبی همکاری داشته است.

 

حجت الاسلام شاهرخی با بیان اینکه طرح مواسات و همدلی با هدف حمایت از اقشار مستضعف برگزار شد، افزود: کمک‌های بسیار خوبی به استان لرستان ارسال شده که  امید می رود این مساعدت‌ها همچنان ادامه داشته باشد.


نماینده ولی فقیه در استان لرستان با اشاره به اینکه امروز استان لرستان از معضل بیکاری رنج می برد، گفت: کاهش نرخ بالای بیکاری در استان لرستاننیازمند توجه جدی و برنامه ریزی برای تقویت اشتغال است.

 

وی با اشاره به اینکه استان لرستان در همه مقاطع انقلاب اسلامی پیشرو بوده است، افزود: تقدیم شش هزار و سیصد شهید، و وجود جانبازان، ایثارگران و خانواده‌های وفادار آنها در استان لرستان گواهی روشن بر پیشرو بودن مردم لرستان در همه مقاطع انقلاب اسلامی است.

 

خادمی همچنین با اشاره به وجود ظرفیت های بومی گسترده در استان لرستان، گفت: بهره برداری صحیح از این ظرفیت ها بستر تقویت اشتغال در استان است.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان اظهار کرد: مردم استان لرستان از رئیس بنیاد مستضعفان در خواست دارند که توجه ویژه ای به امر اشتغال زایی جوانان انقلابی استان داشته باشند.

کد خبر 954393

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha