تبلیغات ساختگی صهیونیستها در مقابل حزب‌الله

جنبش مقاومت حزب الله لبنان می گوید همه ادعاهای اسرائیل درباره درگیری های مرزی با اعضای این جنبش در اوایل دوشنبه جعلی است.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از پرس تیوی، جنبش مقاومت حزب الله لبنان می گوید همه ادعاهای اسرائیل درباره درگیری های مرزی با اعضای این جنبش جعلی است و با هدف تقویت روحیه نیروهای اسرائیلی ایجاد شده است.

 

بیانیه روز دوشنبه حزب الله پس از آن منتشر شد که رسانه های اسرائیلی و غربی ادعا کردند که نیروهای رژیم صهیونیستی ورود سربازان حزب الله را به مزارع اشغالی شعبا در امتداد مرز جنوبی لبنان خنثی کرده اند.

 

حزب الله در بیانیه ای همه ادعاهای اسرائیل در مورد تلاش برای نفوذ به سرزمین های اشغالی را رد کرد و گفت: هر آنچه رسانه های دشمن درباره خنثی کردن نفوذ از خاک لبنان به سرزمین های اشغالی می گویند نادرست است.

 

این جنبش افزود: ادعاهای تل آویو مبنی بر کشته یا زخمی شدن تعدادی از مبارزان حزب الله در حملات هوایی نیز کذب و کاملاً نادرست بود.

 

حزب الله گفت ، ادعاهای اشغالگران همه به دنبال ساختن پیروزی های فریبنده و ساختگی است. حزب الله گفت تا این لحظه ، هیچ آتشی از سوی نیروهای حزب الله شلیک نشده است.

 

در این بیانیه آمده است که تمام تیراندازی ها فقط از سوی نظامیان صهیونیستی صورت گرفته است که همگی بدون هدف و کور بوده است.

 

جنبش مقاومت با اشاره به شهادت علی کامل محسن اظهار داشت این حق را برای خود محفوظ می دارد که انتقام خون این سرباز حزب الله را بگیرد. اشغالگران صهیونیست باید منتظر پاسخ نیروهای حزب الله باشند.

 

پیش از این صهیونیستها در نامه ای خطاب به حزب الله به طور غیر مستقیم نسبت به شهادت و هدف قرار دادن علی محسن اظهار پشیمانی کرده بودند. آنها به خاطر ترس عملیات انتقام حزب الله عملاً نسبت به این عملیات خود عذرخواهی کرده بودند.

کد خبر 954410

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha