توزیع کمکهای انسان دوستانه (فیض علوی) در بیمارستانهای بغداد

کاروان مهمانسرای آستان علوی که طرح خیرخواهانه (فیض علوی) را در استانهای عراق به اجرا گذاشته است بیش از ۴ هزار بسته غذای تبرکی را در میان بیمارستانهای بغداد توزیع کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از imamalinet، همزمان با شیوع گسترده بیماری کرونا در شهرهای عراق خادمان مهمانسرای عتبه علوی با اجرای طرح خیرخواهانه و انسان دوستانه (فیض علوی) همه روزه هزاران بسته غذای تبرکی را بین مراکز درمانی در شهرها و شهرستانهای مختلف عراق توزیع می کنند.

 

اثیر التمیمی معاون رئیس مهمانسرای آستان در این رابطه به واحد اطلاع رسانی آستان گفت: قافله (فیض علوی) به شهر بغداد رسیده و 4 هزار بسته غذای تبرکی را بین بیماران کرونا و پرسنل درمانی بیمارستانهای مناطق کرخ و رصافه بغداد توزیع کرد.

 

وی افزود: طی حضور در مراکز درمانی بغداد با مسئولین وزارت بهداشت و نیروهای درمانی این مراکز دیدار داشتیم و هدایای متبرکه ی مختلفی را از سوی آستان علوی به رسم یادبود و به پاس زحمات فداکارانه این عزیزان به آنها اهدا کردیم.

 

پرسنل درمانی بیمارستانهای بغداد ضمن ابراز خرسندی از دریافت هدایای متبرکه بارگاه مطهر علوی بر اثر معنوی این هدایا را بر روحیه خود و در راستای مبارزه با بیماری کرونا تاکید کردند.

 

گفتنی است قافله فیض علوی پیش از این کمکهای انسان دوستانه خود را در استانهای کربلا و بابِل و الدیوانیة و المثنى توزيع كرده است.

کد خبر 954454

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha