«سه شنبه‌های تکریم» طرحی شایسته برای تجلیل از خانواده شهدا است

خسروی امنیت امروز کشور را حاصل رشادت ها و فداکاری های شهدا در دوران مختلف دانست و گفت: طرح ملی سه شنبه‌های تکریم کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد اقدامی ارزشمند و شایسته در راستای گرامیداشت مقام شهدا است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «حسین خسروی» ظهر امروز(7 مرداد) در دیدار با خانواده شهید «سید علی رضوی» ضمن تسلیت سالروز شهادت امام محمدباقر(علیه السلام) و قدردانی از رشادت های خانواده شهید رضوی، اظهار داشت: خداوند را شاکریم که توفیق داد به دیدار یکی از خانواده های شهدا برویم که بالاترین افتخار است.

 

وی برنامه سه شنبه های تکریم کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان را اقدامی ارزشمند و با برکت دانست و گفت: همه ما مردم و مسئولان نیاز به حضور در این گونه مراسم ها داریم و امید می رود که شهدا از ما در پیشگاه خداوند شفاعت کنند.

 

نماینده مردم بیرجند، خوسف و درمیان در مجلس به ارزش شهادت در راه خدا اشاره کرد و خطاب به خانواده شهید رضوی افزود: شما برای ذخیره آخرت خود پس اندازی را فراهم کردید که خیلی ها حسرت آن را می خورند، البته هر چند دوری شهید برای خانواده و فرزندان سخت است.

 

خسروی با اشاره به حدیثی از پیامبر گرامی اسلام صلی الله علیه و آله « هر کس آتش دشمن را از مردم دور کند، بهشت بر او واجب است»، اظهارداشت: شهید رضوی برای ایجاد امنیت و در راه آمادگی برای مبارزه با دشمن به شهادت رسید که اوج افتخار است.

 

وی با تاکید بر اینکه شهدا با شهادت خود، به وظیفه خود عمل کردند، افزود: چنانچه شهدا در این راه رشادت به خرج نمی دادند و نبودند، امروز این امنیت در کشور نبود.

 

این مراسم با حضور حجت الاسلام والمسلمین نوفرستی قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی، حجت الاسلام ابراهیم سبزه کار مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان جنوبی و جمعی از مسئولان بنیاد شهید در قالب طرح ملی سه شنبه های تکریم برگزار شد.

کد خبر 954505

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha