مرحله دوم رزمایش مواسات و همدلی در دهه ولایت اجرا می شود

آسوده با اشاره به این که در مرحله دوم رزمایش مواسات و همدلی۱۷۰ هزار بسته ویژه خانواده های مددجوی تحت حمایت توزیع خواهد شد، گفت: یک تا ۳ روز از حقوق کارکنان کمیته امداد خراسان رضوی به مرحله دوم رزمایش مواسات و همدلی اختصاص یافت.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «حبیب الله آسوده» امروز (7 مرداد) در نشست خبری با اصحاب رسانه خراسان رضوی گفت: اجرای مرحله دوم رزمایش مواسات و همدلی به عهده کمیته امداد است که در دهه ولایت تحقق می یابد؛ در اقدامی ابتکاری از سوی این نهاد، یک تا ۳ روز از حقوق کارکنان کمیته امداد خراسان رضوی به مرحله دوم رزمایش مواسات و همدلی اختصاص یافت.

 

مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی افزود: : در مرحله دوم رزمایش مواسات و همدلی۱۷۰ هزار بسته ویژه خانواده های مددجوی تحت حمایت و ۳۰ هزار بسته ویژه خانواده های نیازمند غیر مددجو توزیع خواهد شد؛ هم چنین یک میلیون و ۱۰۰ هزار پرس غذای گرم آن برای اطعام شب و ظهر عید غدیر پخته خواهد شد.

 

وی ادامه داد: به دنبال افزایش تعداد مددجویان کارآفرین هستیم؛ معتقدیم که باید مشکلات مددجویان و اقشار نیازمند با همت مسئولان برطرف شود و هیچکس در جامعه اسلامی احساس فقر نکند؛ به همین منظور حدود ۴۰۰ میلیارد تومان تسهیلات در سال ۹۸ به خانواده‌های متقاضی اعطا شد.

 

آسوده با اشاره به این که امسال پیش بینی می شود ۱۵ هزار شغل جدید توسط این نهاد ایجاد می شود؛ گفت: این نهاد به ۲۰۰ هزار خانوار خدمات ارائه می دهد که از این تعداد ۱۷۰ هزار خانوار آن معیشت بگیر هستند.

 

مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی گفت: اکنون بیش از ۳۰ هزار دانش‌آموز و بیش از ۴ هزار دانشجو توسط این نهاد مورد حمایت هستند؛ یکی از مهمترین نیازهای محرومان، مسکن است که با توجه به گرانی‌های موجود نمی‌توان به خانه‌دار شدن آنان امیدوار بود.

 

 

کد خبر 954525

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha