راه اندازی کاراوان شادی در ملایر طی دهه ولایت

نوروزی گفت: اداره اوقاف و امرو خیریه همزمان با دهه ولایت با مشارکت هیاتهای مذهبی اقدام به راه اندازی کاراوان شادی در سطح شهر ملایر خواهد کرد.

«حمید رضا نوروزی» در گفت و گو با  خبرنگار در شبستان در ملایر  با اشاره به اینکه همزمان با  دهه ولایت تعدادی برنامه در سطح شهرستان توسط اداره اوقاف و امور خیریه انجام می شود، گفت:با توجه به  شرایط و شیوع کرونا طبق ابلاغیه  تعدادی از برنامه ها از جمله  برگزاری  دعای عرفه در نقاط مختلف شهرستان حذف شد.

 

معاون فرهنگی اداره اوقاف و امور خیریه ملایر  افزود: اداره اوقاف و امرو خیریه  همزمان با دهه ولایت با مشارکت هیاتهای مذهبی اقدام به راه اندازی کاراوان شادی در سطح شهر ملایر خواهد کرد.

 

وی گفت: در این زمینه قرار است تعدادی خودرو  با اجرای برنامه های مختلف  فضایی شاد  را برای مردم متناسب با ایام غدیر فراهم کنند.

 

وی با اشاره به ایجاد دو کانال به نام امامزاده عبدالله(ع) و تکیه ابوالفضل به منظور نشر مطالب و نکات فرهنگی مذهبی گفت:  این دو کانال در حال حاضر فعالیت دارند که  در ایام دهه ولایت نیز برنامه هایی متنوع و متناسب را از طریق فضای مجازی  این دو کانال برای مخاطبان خواهیم داشت.

 

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر نیزز بقاع متبرکه شهرستان  به روی زائران باز است افزود: با توجه به شیوع کرونا و حساسیت های لازم تجمع و برنامه های فرهنگی  در بقاع  نداریم و مردم  زیارت کوتاه را  با رعایت موازین بهداشتی در بقاع دارند.

 

نوروزی  تصریح کرد: در راستای نیت واقف و در صورت اجازه بهداشت و درمان و دادن مجوزهای بهداشتی پیگیر هستیم تا  بتوانیم با رعایت کامل موازین و پروتوکلهای بهداشتی  تهیه و توزیع غذا  و  یا بسته های ارزاق برای نیازمندان در دهه ولایت داشته باشیم.

 

 وی با اشاره به آذین بندی بقاع متبرکه در ایام دهه ولایت گفت: پخش مولودی و برنامه های فرهنگی از بلندگو های بقاع متبرکه  نیز از دیگر برنامه های پیش بینی شده در این ایام در ملایر توسط اداره اوقاف و امر خیریه است.

 

معاون فرهنگی اداره اوقاف و امور خیریه ملایر در ادامه با اشاره به برگزاری مرحله شهرستانی مسابقات قرآن سازمان اوقاف و امور خیریه  در ایام ولادت امام رضا (ع) گفت: این مسابقات نیز با حضور شرکت کنندگان برگزار و  برگزیدگان  راه یافته به مرحله استانی مشخص شدند که جوایز برندگان نیز  نیز به آنها اهدا شد.

کد خبر 954592

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha