کسب رتبه برتر استانی طی ۲ سال متوالی توسط مرکز آموزش علمی کاربردی کارخانجات مخابراتی ایران

مرکز آموزش علمی کاربردی کارخانجات مخابراتی ایران در سطح بندی مراکز آموزش علمی کاربردی در سال ۹۹ به عنوان مرکز برتر استانی معرفی شد، این اتفاق برای دومین سال متوالی روی داده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، در پی اعلام نتایج سطح بندی مراکز آموزش علمی کاربردی در سال 99 مرکز آموزش علمی کاربردی کارخانجات مخابراتی ایران به عنوان مرکز برتر استانی دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد استانی فارس معرفی و شایسته تقدیر شد.

بنابراین گزارش برای سومین سال متوالی در سال 1399 و با مشارکت مرکز آموزش علمی کاربردی، واحد های ستادی و استانی دانشگاه جامع علمی کاربردی، مراکز آموزشی ارزیابی و سطح بندی شدند که نتایج آن در سامانه سطح بندی به نشانی crs.uast.ac.ir با دسترسی اختصاصی در اختیار هر کاربر قرار گرفته است.

مرکز آموزش علمی کاربردی کارخانجات مخابراتی ایران در سطح بندی سال 99 در جمع 25 مرکز برتر استانی قرار گرفت .

گفتنی است این مرکز آموزشی در سطح بندی مراکز آموزش علمی کاربردی در سال 98 نیز رتبه برتر استانی را به خود اختصاص داده بود، «حبیب دانش منش»، رئیس دانشگاه علمی کاربردی استان فارس، این موفقیت را به جامعه علمی کاربردی فارس به ویژه رئیس، مدرسان، دانشجویان و کارکنان پرتلاش مرکز آموزش علمی کاربردی کارخانجات مخابراتی ایران تبریک گفت.

کد خبر 954644

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha