کمک به کتابخانه‌ها از اولویت‌های نمایندگان مجلس است

قادری گفت: نهاد کتابخانه‌های عمومی حوزه‌ای است که باید بر روی آن تمرکز شود، کمک به کتابخانه‌ها از اولویت‌های ما در مجلس است و برای ارتقای شاخص های کتابخوانی تلاش می کنیم در کنار نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور ایستاده‌ایم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «روح‌الله منوچهری»، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان فارس در ادامه نشست‌های خود با نمایندگان مردم در خصوص بررسی مسائل و مشکلات نهاد کتابخانه‌های عمومی، با «جعفر قادری» از نمایندگان مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی دیدار و گفت و گو کرد.

قادری، در این دیدار با اعلام حمایت از کتابخانه‌های عمومی، گفت: نهاد کتابخانه‌های عمومی حوزه‌ای است که باید بر روی آن تمرکز شود، کمک به کتابخانه‌ها از اولویت‌های ما در مجلس است و برای ارتقای شاخص های کتابخوانی تلاش می کنیم در کنار نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور ایستاده‌ایم تا مشکلات پیش روی این سازمان تاثیرگذار حل شود.

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی افزود: برای اطلاع از وضعیت و نیازهای کتابخانه‌های عمومی و گفت‌وگو با کتابداران از کتابخانه‎های شهر شیراز بازدید خواهم کرد.

وی با اشاره به ظرفیت بسیار خیرین در استان فارس، گفت: لازم است جذب کمک‌های خیرین در حوزه فرهنگ بیشتر شود و خیرین نیک‌اندیش استان را به سوی ساخت و تجهیز کتابخانه‌ها سوق دهیم.

کد خبر 954660

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha