طلوع سومین سالروز افتتاح شبکه امید

ویژه برنامه «طلوع امید» از عید قربان تا عید غدیر روی آنتن شبکه امید خواهد رفت.

به گزارش خبرگزاری شبستان و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، ویژه برنامه «طلوع امید» به مناسبت سومین سالگرد تاسیس شبکه امید و دهه ولایت از عید قربان تا عید غدیر به مدت 10 شب از شبکه امید پخش خواهد شد.


حضور مهمانان شاخص و متخصص در حوزه های مختلف و جالب توجه نوجوانان و گپ و گفت  با آن ها و همچنین گفت و گو با مدیران، برنامه سازان، مجریان و عوامل مختلف شبکه امید پیرامون معرفی، عملکرد و دستاوردهای شبکه از جمله بخش های این برنامه خواهد بود.


دو قسمت پایانی این برنامه نیز به آیین اختتامیه نخستین مهرواره سرود آفرینش با همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و شبکه امید و با حضور داوران و نمایندگان گروه ها از استان های مختلف خواهد پرداخت.


نخستین مهرواره سرود آفرینش با عنوان «نغمه‌های روشن فردا» و با شعار «آینده ساختنی است» در دو بخش «سرود نمایش» و «نماهنگ» و در دو مرحله استانی و کشوری ویژه نوجوانان دختر و پسر ۶ تا ۱۸ ساله عضو مراکز فرهنگی هنری کانون و همچنین گروه‌های ترکیبی (عضو و مربی) سراسر کشور برگزار شد که قرار بود مرحله نهایی و کشوری این مهرواره در اسفندماه ۱۳۹۸ در گیلان برگزار شود که به دلیل شیوع بیماری کرونا لغو شد. اما مسئولان کانون قصد دارند در آیینی از ۱۰ گروه منتخب این رویداد هنری قدردانی کنند و برخی از این آثار را به تماشای مخاطبان شبکه امید بگذارند.


ویژه یرنامه طلوع امید به تهیه کنندگی حامد رهنما از پنج شنبه 9 مردادماه ساعت 22:30 به مدت 10 شب روی آنتن شبکه امید می رود.

کد خبر 954731

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha