بیش از ۵۰۰ قرص نان رایگان بین نیازمندان بجنوردی توزیع کرد

مدیر کانون فرهنگی و هنری «پنج تن آل عباء» شهر بجنورد از توزیع بیش از ۵۰۰ قرص نان رایگان بین خانواده های نیازمند به مناسبت سالروز شهادت حضرت امام محمد باقر (علیه السلام) خبر داد.

«میلاد قربانی» مدیر کانون فرهنگی و هنری پنج تن آل عباء شهر بجنورد با اعلام ویژه برنامه های این کانون به مناسبت فرا رسیدن سالروز شهادت جانسوز حضرت امام محمد بن علی الباقر (علیه السلام) به خبرنگار خبرگزاری شبستان گفت: 550 قرص نان رایگان بین افراد نیازمند محله پیرامون مسجد و کانون پنج تن آل عبا توزیع شد.

 

وی افزود: همچنین با توجه به قرار داشتن در ایام حج و نیز در پیش بودن  عید سعید قربان، اعضای کانون به اتفاق تنی چند از مسئولان فرهنگی استان از جمله مدیرکل محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی استان به دیدار خانواده شهید «حسین قلی زاده» از شهدای فاجعه منا (سال 1394) رفتند.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری پنج تن آل عباء شهر بجنورد اضافه کرد: این دیدار روز گذشته در قالب طرح ملی سه شنبه های تکریم و با هدف پاسداشت و کرامت بخشی به مقام شامخ شهدا صورت پذیرفت.

 

قربانی برگزاری مراسم پرفیض دعای عرفه با رعایت پروتکل های بهداشتی در صحن و محوطه بیرونی مسجد را نیز به اهم برنامه های این کانون در طی روزهای ارزشمند آتی افزود.

 

وی همچنین از تهیه گوشت قربانی و توزیع آن بین افراد نیازمند به مناسبت عید سعید قربان خبر داد و گفت: تاکنون مبلغی توسط خیرین جمع آوری شده که امیدواریم بتوانیم در این راه خیر و تهیه بسته های گوشت گرم بین نیازمندان شناسایی شده توزیع کنیم.

 

قربانی برگزاری مسابقه نقاشی و رنگ آمیزی و نیز مسابقه انتخاب بهترین دلنوشته با موضوع غدیر را نیز از دیگر برنامه های پیش بینی شده و در دست اجرا ویژه ایام دهه امامت و ولایت نام برد.

 

 


 
 

کد خبر 954749

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha