جشنواره قصه‌گویی‌عشایر و روستاییان برگزار می‌شود

مدیرکل صندوق عشایر و روستاییان خوزستان گفت: جشنواره قصه‌گویی روستاییان و عشایر کشور برای اولین در سطح کشور و به‌صورت مجازی برگزار می‌شود.

«حسین جعفرخادم» ‌در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز اظهار کرد: صندوق روستائیان و عشایر با هدف ساماندهی کشاورزان و روستاییان در سال ۸۴ تاسیس و راه‌اندازی شده است.

 

مدیرکل صندوق عشایر و روستاییان خوزستان ادامه داد: این صندوق سه خدمت به جامعه هدف خود که همان عشایر روستاییان هستند ارائه می کند که شامل خدمت بازنشستگی، خدمات از کارافتادگی ‌و مستمری بازماندگان است.

 

وی با بیان اینکه تمامی روستاییان در بازه سنی ۱۸ تا ۵۰ سال می‌توانند به عضویت این صندوق درآیند افزود: از ابتدای سال‌جاری تاکنون یک‌هزار و ۳۰۰ خانوار به عضویت این صندوق درآمده‌اند و با توجه به شیوع ویروس کرونا بیشتر مراجعات این اداره مجازی شده‌اند.

 

جعفرخادم عنوان کرد: جشنواره قصه‌گویی روستاییان و عشایر کشور برای اولین بار برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند فیلم‌های خود را از طریق واتساپ به شماره ۰۹۱۲۷۹۸۴۴۰۲ ارسال کنند.

 

وی در پایان یاد آور شد: در راستای طرح روستای بدون کرونا در مرحله دوم این طرح، تمام مستمری بگیرانی که ابتلا به ویروس کرونا در آنها قطعی شده می‌توانند با ارسال عدد ۵ به سامانه ۳۰۰۰۲۷ از کمک‌ها و تسهیلات این صندوق بهره‌مند شوند.

 

کد خبر 954787

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha