برگزاری برنامه های دهه ولایت با بهره مندی از ظرفیت فضای مجازی

حجت الاسلام قدرتی، گفت: ویژه برنامه های دهه ولایت و امامت با محوریت فضای مجازی و جشن های خیابانی در این ایام با رعایت اصول بهداشتی برگزار خواهد شد.

حجت‌الاسلام «مهدی قدرتی»، در گفت‌ وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، اظهار داشت: ویژه برنامه های دهه ولایت و امامت با توجه به شیوع ویروس کرونا با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار خواهند شد.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان به برگزاری جشن های خیابانی در دهه ولایت اشاره کرد و افزود: جشن‌های خیابانی در ۱۰ نقطه شهر برگزار خواهند شد.

 

وی در ادامه خاطرنشان کرد: دعای عرفه و نماز عید قربان نیز با رعایت پروتکل های بهداشتی در شهرهای دارای وضعیت سفید برگزار خواهد شد.

 

حجت الاسلام قدرتی بیان داشت: برنامه های دهه ولایت و امامت با محوریت فضای مجازی و بهره مندی از این ظرفیت برگزار خواهد شد.

 

وی اظهار داشت: برگزاری مسابقه کتاب غدیر، نمایشگاه خوشنویسی آثار غدیر، نقالی حکایت غدیر توسط هنرمندان، قصه‌گویی تصویری و صوتی کتابداران به‌ صورت مجازی از جمله برنامه ها است.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان افزود: استفاده از ظرفیت فضای مجازی فرصتی برای تبیین ارزش ها در دهه ولایت و امامت است و از ظرفیت مبلغان بومی استان در این زمینه استفاده می شود.

کد خبر 954804

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha